Tyveri af værktøj

Undertegnet har fået tømt sin firmabil i nat, hvor en hel del festool og Hilti værktøj er blevet stjålet.

Så bliver i tilbudt noget ekstremt billigt Festool eller Hiltiværktøj, så hører jeg gerne om det.

I den forbindelse er der også udlovet en dusør på 15.000,- til personer som kan hjælpe med opklaringen af tyveriet.

21 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Håber det lykkes for dig!
Tænker man så på Dobermann?

Med venlig hilsen
ktm

 

På hjemmeadressen ja.

I nat mellem kl.1 og 5

Vores hund har desværre sikkert kun pibet lidt, da vi slet ikke har hørt noget.
Det lyder ikke godt. Jeg håber du finder det igen eller i det mindste dem der gjorde det.

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Koudabyg.

Jeg håber virkelig at du/i finder de tyveknægte, det er så irriterende at nogen ikke bare kan kende forskel på hvad der er dit og mit.

Men skal man til at sætte sporings udstyr i alt sit grej er jo en mulighed men bare for meget at det skulle være nødvendigt.

M.vh. maskinsnedker.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Ja, utroligt det er blevet sådan at alt skal nærmest være boltet fast, for at være sikker på at andre ikke render med det.

Sporing er overvejet men det koster faktisk en held del at få det chippet...
Koudabyg

Ja og tyveknægtene får "bare" et klap på skulderen og så må du sørme ikke gøre den slags igen det kan du godt forstå ikke.

Kan man ane ironien i det skrevne, men misdæderne er som regel ikke mange kr. værd alligevel.

Men chip-mærkning er et effektivt våben mod den slags, prisen skal bare sættes meget ned inden det bliver almindeligere at bruge.

M.vh. maskinsnedker.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Helt enig, og ville da også ønske jeg havde fået chippet bare noget af det, så havde de fået en overraskelse da jeg kom for at hente mit værktøj igen, men et par strissere.

Så noget af de nye bliver chippet....
Der er bare alt for mange som fristes af at få noget "billigt".

De er såmænd lige så slemme om ikke værre, end tyveknægtene moralen er hos nogle ikke eksisterende, var vi bare dem foruden var der nok heller ikke så mange tyve-knægte.

M.vh. maskinsnedker.


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Der er yderligere 11 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis