Tyveri af værktøj

Undertegnet har fået tømt sin firmabil i nat, hvor en hel del festool og Hilti værktøj er blevet stjålet.

Så bliver i tilbudt noget ekstremt billigt Festool eller Hiltiværktøj, så hører jeg gerne om det.

I den forbindelse er der også udlovet en dusør på 15.000,- til personer som kan hjælpe med opklaringen af tyveriet.

Undertegnet har fået tømt sin firmabil i nat, hvor... Vis hele indlægget
21 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis man nu finder tyvene. vil det så ikke være etisk mest korrekt at vise dem hvordan det benyttes ?
jeg tænker (og håber) der er rundsav, kapsav, sømpistol, skrue automat, skruemaskine, boremaskine, boltsaks og fuksvans (rusten ?).
Man kan jo så passende demonstrere det på dem.

Jacob
Hej.

Jo en masse save opgaver med en godt, sløv & rusten fuks-vans i en tre fire uger 8-12 timer dagligt, jeg mener der er jo lyst længe så hvorfor ikke udnytte de lyse timer til noget nyttigt.

Det kunne jo være det fik dem til at tænke på andet end at rage til sig af andres ting, det må da være pædagogik i praktisk arbejde.

M.vh. maskinsnedker.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
så så. vi er vel civiliserede...
Det kan vel klares på 3-4 timer.

Jacob
Nå Ja så pyt det er også ok, men saven skal da også være godt sløv så ikke?

Jeg mener i øvrig at overdrivelse fremmer forståelsen.

M.vh. maskinsnedker.

Med venlig hilsen 

Hej

Hvordan gik det med at finde dit værktøj Koudabyg? nu her ca 3 uger efter

Med venlig hilsen 

Annonce
Ingen held desværre...
Ja hos mig tømte de hele teglværket, alt værktøj, vaskemaskine køl/frys vel i alt for 80-90000, samt ødelage en drejebænk ved at tabe den, og policen regner med at det er kørt direkte til et østland , underligt at møde på job og alt er væk.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Koudabyg & lynæs

Det er da en trist nyhed at i begge ikke har haft held med at finde hvad der er jeres.

Den såkaldte schengen aftale med fri adang mellem EU landene er uden tvivl en medvirkende årsag til dette, der er jo næsten ingen grænsekontrol ved vore grænse mere siden det blev indført, jeg er ikke i tvivl om at tolderne havde en positiv medvirken til at holde disse uønskede borgere fra andre medlemslande eller øvrige fra vore værdier.

Måske skulle den aftale revurderes og laves om, men det kan vi nok ikke få indført desværre.

Så i må slå lid til forsikringen dækker jeres tab, rigtig trist at det er blevet sådan, ikke alt er rosenrødt ved alt det nye. Det må absolut være en ommer.

Der blev grinet meget over de postkasse der blev sat op ved vor grænse hvor man kunne angive sig selv hvis samvittigheden ikke var helt i orden, da det "nye" blev indført.

M.vh. maskinsnedker

Med venlig hilsen 

Det er noget lort at få sjtålet sit værktøj - være det en boremaskine eller en computer!

Jeg så på nogle af dine billeder på hjemmesiden at du bl.a bruger hilti. Der er serienummer på dem (ved jeg fra mine egne) - har du ikke en liste over serienumre på maskineriet? Hvis man får tilbudt noget for billigt, kan man jo lige kontrollere..

/cs

Nyere hilti værktøj har også den feature at det skal "se" en nøgle jævnligt for at blive ved med at virke.

Jacob
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis