Er der ikke nogen som kan lukke roen på entreprenørgeni Andersen?????

Skal geniet have lov at slippe godt fra den slags idioti?
15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har lige anmeldt fjolset.
Jo flere der gør det jo bedre.
Det er da helt sikkert ikke et firma, man skal bruge med den moral han lægger for dagen.

Med venlig hilsen
ktm

 

Men i det mindste udstiller han sig som en sløj type, der stjæler reklameplads, og har sikkert en tilsvarende sløj moral på andre måder også.
Der er bare ikke gnist af brugbart råd i hans spam.

Med venlig hilsen
ktm

 

LOL - om ikke andet så har hans kejtede reklamestunt en høj underholdningsværdi :-)
dårlig reklame, hvis han vil have "gratis rekklame" må han til at give nogle bedre råd en at bestille arbejde hos ham - det er ok at erhvervsdrivende blander sig i debatten, så længe det sker uden dirrekte reklame og opfordringer til at benytte dem profesionelt - det må være op til folk selv hvis de mener rådgivningen er god at kontakte vedkommende for at få udført arbedje - det andet er useriøst = dårlig reklame

jeg har i øvrigt været på hans hjemmeside og udfyldt en "kontakt" hvor jeg beder ham deltage seriøst i debatten og undlade reklame - jeg opfordre andre til at gøre det samme.

p.s. det eneste seriøse indlæg jeg har set af hans var en besvarelse af et af mine indlæg, hvor han opfordrede mig til at sende et par billeder - se det var noget andet end reklame..
Annonce
Jeg kæmper for at holde ham nede, men han bliver ved med at skrive indlæg...som ukrudt i haven. Jeg har skrevet til ham og bedt ham holde sig væk fra vores side og blokeret hans adgang. Desværre virker blokeringen tilsyneladende først næste gang han logger ind.

Måske skulle vi alle skrive til ham på den mailadresse han har stående på sin hjemmeside: [email protected]. Hvis han bliver bombet den anden vej, kan det være at han forstår at han IKKE er velkommen her.

Mvh. AllanE
Godt arbejde - jeg kan godt se at hans post count går ned

Jeg er udvilker på phpBB forum software, men ved naturligvis ikke hvordan jeres software virker.
Normalt findes i DB en sessions tabel hvor man kan fjerne hans adgang her og nu - har man ikke adgang til denne vil en BAN af hans IP muligvis tvinge ham af - IP'en kan låses op igen efter få minutter/timer således at den ikke ved et uheld rammer andre under samme udbyder. IP ban bør foregå før bruger sessions adgang hvorfor den vil være mere effektiv.
Det er præcis hvad jeg har gjort nu. Måtte dog lægge blokeringen ind på webserverniveau, da det ikke slog igennem hurtigt nok. Han formere sig jo som dræbersnegle

Nu må jeg bare huske at fjerne IP-blokeringen igen, når vi har fået taget livet helt af ham.

Iøvrigt tror jeg du har ret i, at jeg kan fjerne han fra sessionstabellen. Vores CMS/software har en tilsvarende, men jeg har aldrig tænkt på at man kan bruge den sådan (og har ikke haft brug for det før). Tak for tippet!

Mvh. AllanE
I sessions tabellen kan du søge hans bruger ID op - sletter du denne linie vil han ved næste klik blive afkrævet login - sådan virker det normalt.
typisk slettes linier i sessions tabellen automatisk når de er ældre end 5-60 minutter hvorefter brugere som har været inaktive skal logge ind igen - her ville din ban også være blevet aktiveret - i phpBB foregår BAN kontrol dog inden sessions tjekkes hvorfor den vil virke med det samme
Flot arbejde! Når I nu har fået standset trolden, kunne I så ikke også muge ud i hans ukrudt så hans reklamevrøvl er væk for tid og evighed?
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis