Er der ikke nogen som kan lukke roen på entreprenørgeni Andersen?????

Skal geniet have lov at slippe godt fra den slags idioti?
Skal geniet have lov at slippe godt fra den slags... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
ps. vil prøve det der råd om ban på webserver nivau mod mine dræbersnegle - dem har jeg sku for mange af i somemrhuset :lol:
HAHA, ja dræbersnegle respekterer helt sikkert reglerne omkring ip-adresser

alfleha, jeg er i gang med at slette. Det tager sin tid, for "trolden" nåede at skrive 30-40 indlæg og jeg skal lige finde dem alle. I må gerne klikke på "Anmeld"-knappen, hvis I ser indlæg, som jeg har overset.

Mvh. AllanE
Dette var ment som en hjælp til gør-det-selv folk, hvor folk kunne få en professionel rådgivning til jeres forskellige og spændende projekter. Vi beklager meget hvis vi har fornærmet nogen på i dette forum.

Med venlig hilsen

Entreprenør Andersen

Entreprenør Andersen

Min personlige holdning er at du naturligvis er velkommen på forumet - blot skal man holde firma reklamer ude. Så sålænge der er tale om gode råd og velmene indlæg skal de/du være velkommen - nyd debatten og hav gerne din egen web adresse i din signatur ( diskret) eller som nu i brugernavnet - hvis man giver gode brugbare råd, skal der nok være nogle brugere som finder din hjemmeside - enten nu eller om 3 år når de googler deres problem og ser at du har givet en god rådgivning - det er god diskret reklame
Enig! Alle er velkomne her på siden.

Det er kun godt når fagfolk også gider at deltage med gode råd i form af svar på spørgsmål, tips og tricks mv.

Men at spamme er ødelæggende for siden og derfor ikke tilladt. Læs "ordensreglerne" her: http://www.lav-det-selv.dk/Regler

Mvh. AllanE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis