skudeshoppen på Amager

Hej alle i bådefolk. vi er 2 erhvervsdykkere, der er træt af de dyre priser på skibsudstyr, så vi har fyldt 160 kvm. op med brugt udstyr.... MEN... når man kikker på vores hjemmeside, ser det sku ikke ud af meget, og vi er nu klar til at tage udstyr og både i kommision, så ligger du inde med godt udstyr der egentligt bare fylder op, så send en mail og lad os samle alle stumperne et sted. vi har udstyr, både, joller,husbåde, laver tilstandsrapporter, dykkeropgaver, slæbebåds opgaver og meget mere kik ind på skudeshoppen.dk mange hilsner fra Torben og Heino
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
smadder god ide har lige været inde på jeres side der var da lige 4 - 5 ting jeg godt kan bruge og når jeg tænker mig lidt om har jeg da nok 20 ting og ligger på mit lager som nok skal en tur ind til jer .

der er altid solskin bag skyerne

Det lyder sku dejligt, vi er jo lige startet, og kunne godt bruge mange stumper, har selv boet ( og bor i husbåd) i over 12 år og haft 4-5 større skibe, så jeg ved godt hvad tingene koster fra nyt eller fra smeden :-( så har du noget liggende, så kom med det, og kommer der en masse som dig, så kan mange flere få det de mangler til menneskepenge :-)

tak for komplimentet iøvrigt :-)

hygge fra Heino
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis