Hej Mufi,
Altså det med at der rasler ting af, kan man jo vælge at tage på flere måder.F.eks. vælger jeg at tage det som et tegn på, at min cykel rent faktisk er startet Hvis man ser lidt på de multimaskiner fra østen, så er man jo nogle gange i tvivl, om de rent faktisk er igang
Jeg hader rust. Og derfor bruger jeg a2 eller a4 eller alu hvor jeg kan komme til det. Men der er der selvf. også nogle ting man skal være opmærksom på, som f.eks. at der er en anden brudstyrke. Jeg kan ikke dreje, men en ven har drejet lidt på en del unbrakobolte, som min cykel er samlet med fra fabrikken, og lige faset kanterne en lille smule af, og de står bare lige i øjet. Men låsevædske bruger jeg kun hvor fabrikken har anvendt det.
Det kan være en enkelt møtrik på 10 år, eller mere ofte et spejl eller en potte, som rasler af p.g.a. vibrationer. Og ja ja, jeg synkroniserer skam regelmæssigt.
Momentnøgler i god kvalitet er en fin ting, sammen med låseskiver eller stjerneskiver
Men nu må vi se, da jeg skal sammen med en flok englænderkørere til Spa om nogle dage. Det bliver sjovt at se, hvem der taber hvad.
Ja, det er jo derfor vi bl.a. er her, ik' ?
M.v.h.
Redfox.