Træskib sælges

1952 Type: Motor Kabinebåd, muligvis årgang 52. Men det er kun noget vi har hørt fra ham vi har købt den af.
Drivkraft: En 2-cyl FM motor, benzin. Den har siddet i en redningsbåd, og udstødningmanifolden er fuldstændigt frisk, da denne motor aldrig har set saltvand. Størrelse: Den er 25 fod lang, og omkring 2,5 meter bred.
 Beskrivelse: Båden er nu slebet helt ned, over det hele. Den er rigtigt rigtigt frisk i træet. Den er klar til at blive lakeret og malet i buden, så skroget kan forholdsvis hurtigt være klar til søsætning. :=)
Mig og min svoger har båden sammen, men da vi begge har købt hus har vi desværre ikke tid til at gøre den færdig!
Båden står på en rigtig fin bådvogn, lige til at bakke i vandet.
Prøv bare og kom med et bud, hvis du er interesseret i dette lækre skiv'

Intet er umuligt for vorherre og en ISENKRÆMMER!!!

Spark ikke på en der ligger ned, rejs ham op og giv ham et par stykker mere.......

1952 Type: Motor Kabinebåd, muligvis årgang 52.... Vis hele indlægget
31 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
hej tlbul så har du ikke læst hvad der er skrebet tillig i tråden FWM hendviste til min båd
ps jeg tog fejl af dig og fwm
hilsen rene

renek Bæltbåden af 1887(kertemindebåd)

danmark ældste bermudarig (bermydiansk sloop rig )

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også