Træskib sælges

1952 Type: Motor Kabinebåd, muligvis årgang 52. Men det er kun noget vi har hørt fra ham vi har købt den af.
Drivkraft: En 2-cyl FM motor, benzin. Den har siddet i en redningsbåd, og udstødningmanifolden er fuldstændigt frisk, da denne motor aldrig har set saltvand. Størrelse: Den er 25 fod lang, og omkring 2,5 meter bred.
 Beskrivelse: Båden er nu slebet helt ned, over det hele. Den er rigtigt rigtigt frisk i træet. Den er klar til at blive lakeret og malet i buden, så skroget kan forholdsvis hurtigt være klar til søsætning. :=)
Mig og min svoger har båden sammen, men da vi begge har købt hus har vi desværre ikke tid til at gøre den færdig!
Båden står på en rigtig fin bådvogn, lige til at bakke i vandet.
Prøv bare og kom med et bud, hvis du er interesseret i dette lækre skiv'

Intet er umuligt for vorherre og en ISENKRÆMMER!!!

Spark ikke på en der ligger ned, rejs ham op og giv ham et par stykker mere.......

31 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den er slebet på begge sider klar til bundmaling og lak

Spark ikke på en der ligger ned, rejs ham op og giv ham et par stykker mere.......

Det er også en fin båd, og stod jeg ikke i samme situation som dig, ville jeg være meget interaseret.

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

du må jo sige til hvis du ombestemmer dig og finder tid til det

Det skal jeg nok, jeg har også savlet en del over den hurley der har været til salg her inde

Men jeg er nok mest til enten motor eller måske motorsejler, da jeg føler mig mest sikker når jeg har en dieselhakker og kan sejle på/med

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Illbull.

Hej sikke et fint skiv, det er måske lige det jeg søger, men har ingen anelse om hvad et sådant skiv kan/koste.
Kan du slet ikke løfte sløret for hvad du/i har tænkt jer i skal have for damen.
Hvor i landet ligger damen?

Nå jo det er jo i Frederikshavn.

M.vh. maskinsnedker.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Annonce
vi har sat det til salg på forskellige sider til 18995,- men vi er villige til at handle...

Ilbull.

Det lyder da også fornuftigt men har desværre ikke så mange penge til en sådan, men er meget fristet til at høre og se mere om damen, er det muligt at i du tog lidt flere fotos og lagde dem ind evt. på galleriet.

Men bare rolig i skal nok få den solgt, for det jeg har set indtil nu ser fornuftigt ud, meget endda, men kan jo ikke købe et sådan skiv blot ved et kig på  et foto.

M.vh. maskinsnedker.

Med venlig hilsen 

Jo skal have taget nogle billeder af den efter den er blevet slebet...
kan evt sende dem til dig på mail når de er taget.

Hvad pris kunne have interesse hvis det var

Illbull.

Som jeg skrev har ikke den ringeste anelse, men vi er jo jyder ikke så så billig som muligt, men vil ikke mis byde dig jer.

Vi skal jo også på den anden måde være ordentlige med hinanden, vi vil jo alle gerne behandles ordentligt.

Indrømmet er ikke handels mand, har vist ikke det krejler gen der skal til.

Forsøger at behandle andre som jeg gerne selv vil behandles.

Havde egentlig tænkt på en båd af nogenlunde samme størrelse som trængte til en kærlig hånd, med en diesel motor i så tiden for mig betyder ikke noget, jeg har meget god tid til at finde noget, (måske ikke så fint som det i har til salg)

Men har desværre ikke penge i den størrelse til et skiv, skal jo også transporteres osv, men giv jer nu god tid, der skal nok dukke nogle interesserede op.

Men i må da gerne maile dem til mig når i kommer så langt, i kan jo få min mail adresse med en PB.

M.vh. maskinsnedker.

Med venlig hilsen 

Maskinsnedker, det er jo klart for enhver at Du er helt vild med skibet, men Du taler jo som en kvinde. Sig nu hvad du vil give leveret i postnummer 7742.

Der er yderligere 21 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også