Forside opdatering af tråde.

Hep, forstår ikke helt dette, er der sat en "timer" eller andet fis på forsiden? som gør at tables ikke opdateres efter man har tilføjet nyt svar? http://picturedumper.com/picture/20100428/892d749f5f/Screen-shot-2010-04-29-at-00.21.12.jpg Jeg er den sidste der har skrevet i den tråd, men det er da vidst ikke mit navn som fremgår? /mkh
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
19 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der kan ske de at der er andre der trykker på send et milisekundt efter dig, så du kommer til at ligge anden eller tredie sidst. Jeg har været ude for det et par gange.
Det er slet ikke det jeg mener, jeg har vidst oprettet spørgsmålet forkert, jeg tænker på den forum oversigt (men det kan ses på det screenshot)

Listen var IKKE opdateret efter submit af nyt indlæg, somom der er en timer

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Håndværkeren : Tryk på "Forum" knappen, kig så i den liste der er "Helmerødehus" er vist med en post kl 00:04 i hans tråd om kondicykle..

MEN, det sidste indlæg er stadig lavet af mig ??


Mon ikke man skulle bruge tiden på at rette alle de mange fejl der rent faktisk er på denne side, før end man begynder at lave nye fancy ting... Der er dælme nok at tage fat på
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Nu er du jo ret ny her på LDS. og så kan jeg da konstatere at du er en af de få der brokker sig. Jeg har et venskabeligt råd til dig, brug LDS. som det er eller find en anden Legeplads.
Det er JørgenE der ejer LDS. og han er bare flink at stille websiden til fri afbenyttelse for alle der har noget konstruktivt på hjerte eller som kan besvare andres tanker og småproblemer.

V.h.  Håndværkeren
Håndværkeren : Jeg er system udvikler, mit job er at finde fejl, så jeg kan ikke holde min kæft når jeg hele tiden snubler over noget herinde, jeg syntes det er et SUPER forum, og det arbejde folk herinde gør er rigtig lækkert... kald det brok eller hvad du vil, jeg er en af de få der går mon mainstreamen og siger min mening... det har jeg altid gjort og folk har altid fået ondt i røven, hvilket jeg faktisk er ret ligeglad med, en mening er en mening... Og har man sådan et forum, så bør man også høre på sine brugere, det er trods alt dem der får skidtet til at leve?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Annonce
Ny og Ny, jeg har ikke mange indlæg nej, grundet det er man ikke ny ???????????
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Selvfølgelig skal du da også sige din mening, det gør jeg selv altid, også selvom jeg så får nogen på Møtsen for det.
Jeg måler ikke på hvor mange besvarelser du har, men kan se at du er Bacic medlem hvor jeg er Senior medlem.
Skrevet af mkh på 29 apr 2010 00:17
Hep, forstår ikke helt dette, er der sat en "timer" eller andet fis på forsiden? som gør at tables ikke opdateres efter man har tilføjet nyt svar? http://picturedumper.com/picture/20100428/892d749f5f/Screen-shot-2010-04-29-at-00.21.12.jpg Jeg er den sidste der har skrevet i den tråd, men det er da vidst ikke mit navn som fremgår? /mkh


Hej mkh,

Jeg må helt og holdent støtte Håndværkeren i hans "forargelse" over din fremfærd.

Du giver udtryk for at man skal have lov til at udtrykke sin mening klart og tydeligt lige som du fortæller, at du er IT-ekspert eller sådan noget.

Jeg vil da tage din ide op mht til at udtrykke sin mening.

Som ekspert i at rette fejl osv i fora, burde du da også selv lige gennemgå dine egne indlæg.

Du starter med: "Hep, forstår ikke helt" Hvad betyder Hep?

Er det almindeligt at man bruger nedgørende ord som "fis", når man vil spørge til funktionen? Især hvis man ikke selv forudgående er blevet hånet eller kritiseret? Alle de regler jeg har læst omkring brug af fora, indeholder betragtninger om pæn og sober omgangstone.

Pga min enfold og begrænsede åndsevner, aner jeg ikke hvad "tables" er for nogle størrelser. Allerede der tabte du mig, og sikkert også lidt flere.
Dvs dit budskab var ikke tilgængeligt for en del af brugerne, og altså forkert udformet i min optik, hvis man ønsker at henvende sig til mange brugere.

Så indsætter du et link, som du måske ikke magter at aktivere. Selv jeg har i min åndelige fattigdom fundet ud af at aktivere links.
Så er spørgsmålet til dig: Gad du blot ikke gøre dit indlæg let tilgængeligt, eller rakte din ekspertviden ikke så langt?
Resultatet var, at jeg gad ikke klippe/klistre for at se, hvad du egentlig mener.

Efter et sådant væsentlig link, plejer jeg at lave et linieskift, som du dog også korrekt gør før linket.

Normalt begynder jeg ikke på en sådan gennemgang af andres indlæg, men da du nu fremhæver dig som ekspert i fejlfinding, og forfægter din ret til meningstilkendegivelse, tillader jeg mig alligevel denne, for mig, helt usædvanlige flabethed.

Tager du disse bemærkninger til dig, er jeg helt sikker på, at du i fremtiden kommer meget bedre igennem med dine budskaber, hvilket kun kan gavne dig.

I øvrigt er jeg meget, meget glad for dette fantastiske forum, hvor 99% af al meningsudveksling og kommunikation foregår på en venlig og saglig måde, undertiden krydret med hyggelige bemærkninger, som er meget vanskeligt at tumle, men det går som oftest.
I afvigte weekend var jeg til en komsammen, hvor de fleste mennesker var fremmede for mig. De har en meget rar omgangstone og stod og sludrede i grupper. Når jeg gik hen for at deltage, var mine første ord ikke noget i denne retning: "Hold kæft hvor er i dumme og grimme!"

Jeg har da også ønsker og forslag, som jeg blot fremfører stille og roligt, og så en gang imellem sker det lige pludselig noget. Men da jeg ikke betaler for at benytte sitet, synes jeg ikke jeg kan tillade mig at blive pissesur.

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af mkh på 29 apr 2010 08:23
Håndværkeren : Jeg er system udvikler, mit job er at finde fejl, så jeg kan ikke holde min kæft når jeg hele tiden snubler over noget herinde, jeg syntes det er et SUPER forum, og det arbejde folk herinde gør er rigtig lækkert... kald det brok eller hvad du vil, jeg er en af de få der går mon mainstreamen og siger min mening... det har jeg altid gjort og folk har altid fået ondt i røven, hvilket jeg faktisk er ret ligeglad med, en mening er en mening... Og har man sådan et forum, så bør man også høre på sine brugere, det er trods alt dem der får skidtet til at leve?


Der er da heller ikke nogle der siger at du ikke må sige din mening, men det kan gøres på en mere intilligent måde

Det andet gør jo bare at du pisse alle af, og der ved får alle imod dig, men det er du vel også lige glad med

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Jeg magter fint at "aktivere" et link, men det gør forum IKKE, da det IKKE er valideret til mere end IE og Firefox ?

Ikke særlig smart....Kan ikke engang se den fine editor man har når skriver i et textarea..

Gruden til ord som tables misser hos mange er at det er henvendt til webmaster, han ved FINT hvad tables er (kan man jo se i koden )


så KTM, det er skidt at sidde og spille smart når man tydeligvis ikke aner hvad pokker man taler om..

installer safari på din lille windows kasse og så skriv en besked, så kan du se hvad der sker....


Men hey, kunne self også bare være totalt ligeglad og så vente på det hele faldt sammen...


Men hellere lave fine popups til når man har fået en privat besked, end rette de over 2000 fejl som rent faktsk ER på denne side? 2000? det er squtte småting...

Og gad man validere siden, så ville ting virke en DEL bedere/hurtigere, men sådan er der jo så møj.....



PS : Der er desuden også fejl i det nye "notify" system, læser man sine pm's med Google Chrome, så kan man IKKE skrive i ens textarea

igen VALIDERING....



Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der er yderligere 9 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis