Forside opdatering af tråde.

Hep, forstår ikke helt dette, er der sat en "timer" eller andet fis på forsiden? som gør at tables ikke opdateres efter man har tilføjet nyt svar? http://picturedumper.com/picture/20100428/892d749f5f/Screen-shot-2010-04-29-at-00.21.12.jpg Jeg er den sidste der har skrevet i den tråd, men det er da vidst ikke mit navn som fremgår? /mkh
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hep, forstår ikke helt dette, er der sat en "timer... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Så indsætter du et link, som du måske ikke magter at aktivere. Selv jeg har i min åndelige fattigdom fundet ud af at aktivere links.
Så er spørgsmålet til dig: Gad du blot ikke gøre dit indlæg let tilgængeligt, eller rakte din ekspertviden ikke så langt?
Resultatet var, at jeg gad ikke klippe/klistre for at se, hvad du egentlig mener.

Hahaha, kan kun grine

Min "expert" viden strækker fint, men det gør dem der har kodet dette skidt åbenbart ikke
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
HTML W3C validate run.
Errors found while checking this document as HTML 4.0 Transitional!
Result: 104 Errors, 67 warning(s)


W3C CSS Validator results for http://www.lav-det-selv.dk (CSS level 2.1)
Sorry! We found errors (34)
Sorry! We found warnings (1514)

Just saying......
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jamen dog, du er vel nok en ka'l man skal se meget op til og have respekt for.

Find du dig hellere et sted, hvor dine overnaturlige evner er mere agtede.

Med venlig hilsen
ktm

 

ktm, som sagt er det ikke min skyld dette forum er kodet så det KUN virker til ie/firefox..

gør opmærksom på det, hvilket er sket før

og alt er henvendt til webmaster, men alligevel kommer der tumper som dig og blander sig, udstiller sig selv som meget klog da du kan indsætte et link, men som sagt prøv nu bare at install safari på din lille windows maskine, og så indsæt et link

Du aner jo ikke hvad du sidder og snakker om

det overrasker jo hvor mange fejl der rent faktisk er herinde


Og det sjove er da at webmaster INTET gør..

Måske fordi han ved han har lavet noget rigtig lort
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg er rigtig meget tilfreds med dette forum, bl.a. også fordi det er helt gratis og uforpligtende for mig at bruge.
Du skal se, der kommer sikkert flere tiltag, forbedringer og andet hen ad vejen. Ejerne lever ikke af dette her.

Husk, misundelse er en rigtig grim ting!!

Med venlig hilsen
ktm

 

Annonce
haha, er LANGT fra misudelig på noget af den kaliber,, har selv bygget en del fora, dog aldrig med så mange fejl....

Og du svare mig ikke, prøv nu bare install Safari og kom med et link (hvis du kan)

Trist man skal til at install en ny browser bare for at bruge et forum....


Tiltag og forbedringer, tja vi har jo lige fået en, sådan en lille fin popup når man får en ny besked (hvilket er et SUPER tiltag)

Men man bør altså rette de fejl man har først, det svare jo lidt til at lave en bil der kun kan benyttes af folk der er under 120cm


Men nok om det må bøje mig i støvet og hente Firefox... suk

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
mkh kunne du ikke lige moderere dit sprog bare en kraftig anelse
det ville klæ dig
og så vil jeg komme med en helt klar TUMPE melding efter din mening
det kan godt være der er nogen fejl/ ting der kunne være bedre
men nu er det sådan at langt hovedparten af computere og der med hovedparten af brugere på siden
ikke er PC-NØRDER og der for køre med alm . windows styresystem og der med deres browser af forskellige
aldre og ikke nødvendigvis har det sidste nye topgejlede udstyr til rådighed.
og heller ikke har/vil/kan sætte sig ind i nye programmer , så skal siden kunne køres på
hovedparten af de mere normale brugers browsere og det må være op til ejeren af siden at bestemme
hvad siden er optimeret til.
så kan det godt være at det ville være smart at den kan ses og bruges på andre browsere som Firefox/
Chrome/Safari eller hvad de nu hedder de forskelige browsere eller styresystemmer som de mere NØRDEDE
vælger at komme i deres maskine

og hvis du mener der er grundlæggende fejl eller bare har gode ideer til siden så tag dog at
sende Allan eller Jørgen en PB i et sobert sprog så kunne det jo være der kunne komme en fornuftig
dialog igang i stedet for bare at skyde fra hoften med div. verbale obskure udtaleser

god bededag til dig Mkh

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Trold.

Har sendt mere end een pm, sender en pm hver gang jeg ser en fejl, men når man intet svar får, så må det jo være fordi de er ligeglade.

Det er bare ret dårlig stil man har et forum der hedder "lav-det-selv" når man tydeligvis ikke selv følger samme tankegang






Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Haha, nå

Ja så kom den oprindelige fejl til syne, herligt

http://picturedumper.com/picture/20100430/e7c16b1ef4/endnu_en.jpg

Hvor er den skarpe høvls indlæg henne
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis