quick grip tvinger

der her quick grip tvinger der findes på markedet ,hvad er forskeller på disse irwin tvinger nogen har sorte håndtag andre sort/gul håndtag er det enenste forskel

ser haraldnyborg sælger disse til en rimelig pris dem med sort håndtag

http://www.harald-nyborg.dk/listpro...=20100

er der nogen firmaer på nettet der har bundle pakker på disse produkter for tiden evt

26 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
der er ikke den storre forskel bortset fra at pris og kvalitet hænger sammen
hol dig fra de billige modeller , de er intet værd . du skal op i den dyre ende før de er iorden
der findes nogle som istedet for at de når max tilspænding med det samme
så kan blive ved med at trykke så de får en højre tilspændning
dem du viser er i bedste tilfælde kun lige til at holde noget på plads
ind til man for sat en ordentlig skruetvinge på med langt større tilspændingskraft

nu ved jeg ikke hvad du agter at lave men man siger man aldrig kan få tvinger nok
og man køber altid mindst to tvinger ad gangen (man har ikke rigtig nøtteværdi af kun en)

med hensyn til hvad tvingemodeller du har brug for kommer an på hvad du vil lave nu og senere

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

http://www.pricerunner.dk/pl/346-19627433/Tilbehoer-til-vaerktoej/Irwin-quick-grip-12-300-mm-Sammenlign-Priser er denne model den du mener med man kan spænde videre

dem carlras sælger ligner den i h/n
nej det er ikke, jeg mener at kan huske den hedder pro quick grib eller sådan noget
men den ligger oppe i et helt andet prisleje
og med hensyn til quick grib så er det meget begrænset antal man har brug for
i forhold til de andre mere robuste og stærke skruetvinger

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Annonce
Irwin tvingerne vandt en test på Jyllands Postens sektion Forbrug-På-Nettet(FPN) for et par år siden, som værende de bedste.
De kan absolut anbefales. Har selv 4 stk på ca. 30 cm og 4 stk på ca. 50 cm - de dækker en hobbyfuskers mest alm. behov
De små jeg har er denne type

 http://www.byg1.dk/produkt/?partno=201320

"Lad falde hvad ikke kan stå"

Hej
Nu behøves billig jo ikke være = med uduelig, og selv om det er Harald Skrald, så er
Irving, jo ikke ringere af den årsag.
Jeg har selv nogle Irving, men det er af den type som kan vendes, så den kan presse.
Jeg er godt tilfreds, men der er ikke samme spændekraft som i en kraftig skruetvinge...

mvh jens
Enig Jens, bortset fra at det link som blev givet af trådstarter ikke viser Irwin hurtigtvinger, men en velkendt underlødig efterligning.
At kunne spænde så vandet driver er det kun skruetvinger som kan, men for fanden der er rart lige at kunne kaste sådan en Irwan hurtigtvinge på, som jo nok også er i den gode ende af kategorien hurtigtvinger som forsøger at nærme sig skruetvinger i spændestyrke.

"Lad falde hvad ikke kan stå"

har du erfaring med dem fra H/N ,de ligner jo meget de andre fra irwin
Den fra HN ligner helt bestemt, dem jeg har nogle stykker af, der er flere år gamle. og kostede en hel del mere, men jeg er godt tilfreds med dem.

Men prøv da, at købe en enkelt eller to, til den pris går de jo ikke helt galt...

mvh jens
Der er yderligere 16 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis