Spøjse sammenfald...

Hej.

Forleden købte jeg en ny akku-boremaskine mrk. Falke fra J&F. Skulle jo lige nærstudere 'dyret'. På batteriet er der 2 knapper, den ene tænder en diodelampe som lyser op mod borestedet, den anden aktiverer en lille LCD-indikator for batteriets ladestand.

Da jeg prøvede den sidste, kom der i samme milisekund en mail tikkende ind på computeren lige ved siden af, med tilhørende lyd. Ifølge konen var mit ansigtsudtryk ubeskriveligt

Kunne ellers være smart, hvis den sendte en mail, når den var opladet, men så skal vi nok op i en anden prisklasse...

Vores gamle kaffemaskine tændte i øvrigt ofte når vi om aftenen slukkede lyset i emhætten, men her skal forklaringen nok søges i noget med støj i elnettet.

Lad endelig høre, hvis I har andre eksempler

Go' weekend

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Hej. Forleden købte jeg en ny akku-boremaskine... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
jeg havde ikke snakket eller skrevet med en gammel veninde i små to år. Jeg gik så og gjorde rent i en lejlighed jeg var flyttet fra og tænkte at jeg da kunne slå på tråden til hende. Da hun tog telefonen, lød hun noget mut og paf... Men da den første forbløffelse havde lagt sig, så snakkede vi i en times tid. Dejligt at få samlet op på tingene. Da vi havde lagt røret på fik jeg en sms fra hende. Hun undskyldte at hun havde været lidt fraværende i starten, men da telefonen ringede skulle hun lige til at trykke send på den første sms hun havde skrevet til mig i små to år.... Og så ringede jeg. Hun kunne se bagefter at den stadig lå i kladderne, og var ikke nået at blive sendt.

Meget pudsigt!!
Når man taler om solen, ja så skinner den lige pludselig!

Det er nok det eneste jeg er overtroisk med, idet det ofte sker, at jeg, uvist af hvilken grund, kommer til at tænke på et menneske, jeg ikke har hørt fra i længere tid, og ganske kort tid efter, ringer vedkommende.

Med venlig hilsen
ktm

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis