nedrivning af bygning.

er der nogen der kender ca prisen på nedrivning af en gamle lade. den er på 120 kvm
og består kun af beton gulv ydermure og tag.
hvad ville en ca pris være.
overvejer og få fjernet en gamle lade som ikke er noget hver. væggende, gulv og tag er dårligt.
og vil ikke tror det kan svare sig og gå igang med og renovere den


 do it youselv

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du har brug for laden, vil det da være helt galt at rive den ned.
Jeg overtog også en sløj lade på 112 m2, som jeg beklædte ind- og udvendigt, isolerede, lagde nyt stålpladetage oven på det gamle tagpap og støbte et tyndt lag ny beton oven på det gamle.
Den lade er enestående god for mig!

Med venlig hilsen
ktm

 

man kan altid bruge pladsen
men den er i meget dårlig stand. hele taget med spær er røggen op. så der skal nyt til.
gulv er i flere forskellige højder og godt smuldert. væggende ligner noget den kunne vælte hvornår det skulle være.

så har vuderet det er spild af penge og smide noget nyt i det. så hellere fjerne det og byg noget andet.

men selvfølgelig har prisen på nedrivningen også noget og sige. netop derfor jeg spurte. for ville helst beholde den. virker bare lidt som og skyde sig i foden og begynde og renovere den

 do it youselv

Det kommer an på hvor meget du vil lave med håndkræft...

hvis du selv pillet taget af træet af bygniger bruger det til brændselv og så en 5-6 timer rendegraver af 400kr så lidt lejne af en vognmand til at køre brokker væk og betalen for dem... så vil jeg nok skyde noget der liner 10-15 tusinde kroner...

Jeg læste et eller anden forumom en der gav 35.000kr for at få 800m2 gård ned... tømmeret ned tog han selv og beholde til brændselv og brokkerne lejet han en maskine til at lavet til knust beton og lage det i hans i vej.. Så de 35.000kr var faktisk kun til leje af den maskine og manden i rende graver...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis