Hyper-link

Hej alle.

Hvordan laver jeg disse link?

Som man bare kan klikke på, er klar over at der er globen med kæden der skal kombineres men hvordan sådan i trin hvis det er muligt, det ville være rigtig godt hvis jeg kunne få det lært.

Dels ville det være nemmere for andre som spørger om forskelligt, og jeg har fundet et svar til spørger, og jeg bruger dem gerne, det er dejligt nemt at gå til.

På forhånd tak for hjælpen.

M.vh. maskinsnedker.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Hej alle. Hvordan laver jeg disse link? Som man... Vis hele indlægget
32 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Tro mig det vil virke vederkvægende på dig Høvlebænk. (dog uden garanti) men måske noget derhenad.

Selv om det måske ikke lyder sådan, fælle-skab er vist meget Dansk, er der bare 3 mennesker der har fået en' ide' de synes er go' så laver de lyn-hurtigt en forening, med kaffe og blødt brød.

Danskere elsker blødt brød, og kaffe og Danmark er vist kendt for at være et forenings-land i udlandet.

Tænker på andels-bevægelsen den er da vist Dansk, mejerier det første Andels Mejeri ligger eller lå i Hjedding lidt syd for Ølgod (er nu på Hjerl-Hede som museum)

Og Danmarks første Brugs-forening blev til i Thisted ( Provst Sonne) en gang i slutningen af forrige århundrede og ikke kun små tegninger, som ganske vist rystede den lille nation i nord noget, det var ikke så sjovt at se andre brændte Dannebrog som fald ned fra himlen i Estland (husker ikke årstallet). måske alligevel 1219

Og kræver døgn-beskyttelse til tegneren, som så mange andre efterhånden desværre.

M:vh. maskinsnedker.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
ja jeg skal nok komme hvis jeg ka´
det var bare lige det med at huske hvor man sådan lige
har fået forlagt de enkelte stumper af sig selv der gjorde det trættende

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis