Hyper-link

Hej alle.

Hvordan laver jeg disse link?

Som man bare kan klikke på, er klar over at der er globen med kæden der skal kombineres men hvordan sådan i trin hvis det er muligt, det ville være rigtig godt hvis jeg kunne få det lært.

Dels ville det være nemmere for andre som spørger om forskelligt, og jeg har fundet et svar til spørger, og jeg bruger dem gerne, det er dejligt nemt at gå til.

På forhånd tak for hjælpen.

M.vh. maskinsnedker.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Hej alle. Hvordan laver jeg disse link? Som man... Vis hele indlægget
32 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej igen igen

Ja jo flere jo mere sjov i en fælles projekt/opgave, når det gøres i den gode L-D-S ånd med plads til alle uanset alder/køn /religion/ osv.

M.vh. maskinsnedker.

Med venlig hilsen 

Det er da det mest utrolige man kan lære herinde!

Jeg er efterhånden kommet dertil, at jeg stort set ikke gider se fjernsyn, ud over lige nyheder og forskellige dokumentarer. Alle de tossede serier og sære shows forekommer mig totalt og inderligt ligegyldige.

Jeg finder det meget mere hyggeligt at følge med i andres gøren og laden og ikke mindst spekulationer over samme, uanset om jeg har gnist af forstand på emnet. Undertiden får jeg så indsigt i nye emner, og det er vel i grunden ikke så galt.

På toppen er det så, hvis jeg kan bidrage med noget, der kan være til gavn for andre.

Jeg håber meget på, at den usædvanlig gode tone kan bevares, hvor man kan fyre lidt gas af i ny og næ, men det er farligt, kan jeg se. Ikke alle fatter lidt godmodig drilleri, og det er meget ærgerligt, når det undertiden går lidt galt.

Nå så blev jeg igen lidt filosofisk!

Med venlig hilsen
ktm

Ja det er ikke nemt at være til når de to klodser endelig
er kommet forbi hinnanden og nået en omgang rundt,
så har man faktisk nået at tænke en hel del

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Drilleri er ok, men når der bliver angreb på personen synes jeg ikke det er så rart at være med mere, kan godt forstå ironi og drilleri det skal der selvfølgelig være plads til, humor er et godt middel, og det skal der meget gerne være plads til.

M.vh. maskinsnedker.

Med venlig hilsen 

Skrevet af maskinsnedker på 11 apr 2010 19:39

Håber da det er ok at jeg er med i jeres lille debat.

Ja da, her er plads til alle..

Annonce
Skrevet af ktm på 11 apr 2010 19:46

Jamen det virker jo.Tak for en fatbar undervisning!!

Jeg er også villig til at give en hånd med ved et kommende arrangement!!

Var så lidt...

Jeg vil sikkert komme med lidt mere informationer når vi kommer nærmere omkring det LDS træf, så skal i nok alle der vil få mulighed for at give en hånd med.

Tak for det Koudabyg.

Hov så ikke din sidste linie i farten.

Men det er helt fint, for at være helt alene om at stable et sådant' træf op er ikke rimeligt, så jeg melder mig til at hjælpe til, regn trygt med det Koudabyg.

Det vidste jeg også godt, men her er måske forklaringen på min forespørgsel.

Var med bruger på et andet forum Trædrejer-forum, der var tonen en anelse anderledes, jeg blev af en eller anden grund hægtet af uden at vide hvorfor, desværre det var ellers også et kreativt sted, jeg har nu heller ikke for-fulgt hvor grunden til at jeg blev hægtet af, så helt ok med mig.

Det var bare det jeg havde i hukommeren, da jeg skrev som jeg gjorde.

M.vh. maskinsnedker.

Med venlig hilsen 

KTM:

Jeg har det på samme måde, det er mere hyggeligt at sidde her på forummet, og deltage lidt i debatten, og lære lidt engang imellem, frem for at sidde foran fjernsynet.

Jeg er sikker på at så længe de "faste" brugere herinde bliver hængende, så bliver den gode stemning som den er i dag, jeg har de sidste 6-8 år været meget aktiv på nettet, specielt på diverse forums, og ved at forrummene først ændrer sig når brugerne også gør det, så længe det er de samme faste brugere der er aktive på forummet, så giver det ikke rigtigt plads til dem der vil ødelægge det, da disse faste brugere hurtigt får dæmpet dem der ikke har positiv effekt på et forum.

Et LDS arrangement vil også bare ruske de faste brugere endnu mere sammen, og give et endnu større sammenhold...
Der var noget drilleri chikaneri sidste år ved ikke om i husker det men Lars E fik hurtigt sat en stopper for dette.

Det er som du siger det som kan gøre et så godt forum til et sted der ikke er så sjovt at være, så heldigvis fik det hurtigt en ende.

Er helt enig hvis kerne-brugere laver et sådan træf til sommer vil det øge sammenholdet, helt klart.

Jeg har ganske vist ikke så mange indlæg på uret men synes da at jeg er acepteret her, og føler mig godt til pas, i jeres selskab så vi virker som en sammen-tømret enhed i mod den form for drille-rier/cikane'

M.vh. maskinsnedker.

Med venlig hilsen 

samle sig sammen ruske sig sammen, nu har jeg lige brugt 48 år
på at splitte mig selv ad , skal jeg nu til at gøre det modsatte
det lyder godt nok trættende

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis