Foråret er kommet... er det gode humør også...?

Så kom det længe ventet forår endelig.

Er i andre også ved at komme i forårs humør... ?

Nu bliver græsset jo grønt igen, træerne for knubber og begynder at blomstrer, og de forskellige forårsblomster springer ud.

Men er humøret også kommer i top rundt omkring... ?

Jeg må da erkende at lugten af friskslået græs altid frisker en op, lyder af fuglesang om morgenen er også dejlig forfriskende, men syntes stadig ikke man helt har ramt den opstemthed man plejer at have når vejret vender, men Stella er allerede i sommerhumøret, hun vil helst have kjoler på hele tiden, gerne i haven og lege, og snakker allerede om alle de forskellige ting hun skal når det bliver sommer.

Det har jo været en lang vinter, så der tager måske lidt længere tid for nogle at komme sig over de mørkere tider, men de flestes humør er heldigvis allerede helt i top, og er allerede begyndt at pusle lidt rundt i haven, og nyder det gode vejr.
15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
 ja det har været godt at være ude idag
selv om anledningen til det første større hul i jorden
ikke var så spændende, datterens kat blev kørt over igår
men hun er en tuff lille pige, hun målte selv op til kiste og satte den sammen,
men jeg skulle save  hun mente ikke selv hun var dygtig nok (var helt flov bagefter),
bortset fra at jeg lige lagde katten ned i ,klarede hun selv resten inkl.
lukning/fast gørelse af låget, man bliver helt stolt over hvor meget de kan
kapere 
men hvor var det dog mentalt hårdt at se på , hvor metodisk hun arbejdede
samtidig med at tårene trillede ned af kinderne på hende

i morgen vil hun så lave et kors til graven , hun er sgu sej sådan bare at blive ved selv

men bortset fra det så er foråret kommet ,selv om køkkenhaven ikke bliver vendt
før i næste weekend nu

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Jo bestemt er det helt utroligt glædeligt at se solen er sat op på himlen igen, endda i flere timer, men jeg synes nu nok ikke, at temperaturen er helt oppe, hvor jeg synes det er lækkert at sidde ude og nyde en kop kaffe.

Jeg havde egentlig set frem til at få den første tur i åben vogn, meeen det var sgu lige vel friskt her til morgen, og køre i åben bil med kaleshen oppe, det gider jeg bestemt ikke.
Og så var der lige det, at den skulle egentlig også lige vaskes og støvsuges, idet kattene har brugt den som redekasse igennem vinteren!

Men humøret bedres da betydeligt i takt med at dagene længes og man står op til dagslys
Jeg vil da håbe, at alle kommer i bedre humør!!

Stor medfølelse med din datter og den stakkels mis, Høvlebænk! Det er det værste ved at have kæledyr, at de holder ikke evigt, og det er et problem både for børn og voksne!

Med venlig hilsen
ktm

Ktm
ja du har ret i at vinden er lidt kølig Brrrrrrr
og du har ret i det med kæledyr men vi havde nu forventet
lidt længere tid , kun 4-5 måneder gammel killing.
men jeg tror det hjalp hende at arbejde hun kunne se et formål med
hun er da allerede i væsenlig bedre humør og smiler også
så foråret er på vej her ovre også ,selv lillemor var begyndt at
gøre hentydninger om (ka´du huske hvad vi ple.......................)
men prøver man så til så...................................KVINDER ALTSÅ!

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Ja, det er altid hård at miste et kæledyr, specielt for børnene.

Men du har ret, efterhånden som dagene bliver længere stiger humøret og ens energi niveau også.

Man er næsten i vinterdvale med energi niveauet helt i bund efter sådan en lang og kold vinter, utroligt at solen har så stor effekt på os alle.

Jeg brugte hele dagen idag på at dyrke en af mine hobbies i t-shirt og lange bukser. så jeg er totalt smadret, solskoldet og glad.

@Høvblænken hun skal bare ud på græsplænen og ned på alle fire. Så skal du nok selv kunne finde ud af resten.

Jacob
Annonce
Jacobdet var der sgu´ alligevel for koldt til her til aften

Nu blev jeg hægtet helt af!

I må beskrive projektet lidt nøjere, så jeg, der er lidt tung i det, også kan være med!!

Med venlig hilsen
ktm

Skrevet af Høvlebænk på 10 apr 2010 22:51

Du er mærkelig.

Jacob
Skrevet af ktm på 10 apr 2010 23:12
Nu blev jeg hægtet helt af!

I må beskrive projektet lidt nøjere, så jeg, der er lidt tung i det, også kan være med!!

Det er vist bare hans måde at pakke det ind at lillemor trænger til en tur i høet...

Skrevet af Høvlebænk på 10 apr 2010 22:51

He he, ja jeg ville da også mene at temp. mellem 0-2 grader måske var lige lavt nok til sådan noget.
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis