Foråret er kommet... er det gode humør også...?

Så kom det længe ventet forår endelig.

Er i andre også ved at komme i forårs humør... ?

Nu bliver græsset jo grønt igen, træerne for knubber og begynder at blomstrer, og de forskellige forårsblomster springer ud.

Men er humøret også kommer i top rundt omkring... ?

Jeg må da erkende at lugten af friskslået græs altid frisker en op, lyder af fuglesang om morgenen er også dejlig forfriskende, men syntes stadig ikke man helt har ramt den opstemthed man plejer at have når vejret vender, men Stella er allerede i sommerhumøret, hun vil helst have kjoler på hele tiden, gerne i haven og lege, og snakker allerede om alle de forskellige ting hun skal når det bliver sommer.

Det har jo været en lang vinter, så der tager måske lidt længere tid for nogle at komme sig over de mørkere tider, men de flestes humør er heldigvis allerede helt i top, og er allerede begyndt at pusle lidt rundt i haven, og nyder det gode vejr.
Så kom det længe ventet forår endelig. Er i andre... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
 Mon dog????

Med venlig hilsen
ktm

ja det var og jeg forsøgte ingen gang havde set hvad temp. stod på

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Ja, humøret og energien stiger dag for dag, idag blev kartoflerne lagt i jorden efter et par ture med fræseren.

Så må de sgu godt se at komme op af jorden.

Mvh Thomas Hansen

Lægger du så ikke plastic over dem, så der kan komme mere varme i jorden?

Med venlig hilsen
ktm

Nej, det har jeg ikke gjort. Jeg har snakket med en "kartoffel avler" han siger hvis jeg bare laver jordvolden høj nok, er der ingen problemer. Det skal også lige siges at køkkenhaven har sol hele dagen, så den når nok ikke at køle af til minusgrader om natten.

Nu må vi se, hvad der sker.

Mvh Thomas Hansen

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis