Marstal 5 HK 1 Cyl.

Hej...                                                                                                                   8. April

Jeg er lige blevet den heldige ejer af en 18 fods damjolle med en 1 cyl. 5 hk Marstal motor, der er monteret dynastart og laderelæ på.
Tændingen er (af en eller anden mærkelig grund) bygget om til platintænding med tændspole og kondensator.
Igår ville den så pludselig ikke starte, jeg skiftede tændkabel, tændrør og endte også med at montere en anden tændspole.
Så startede den endelig, men den går ikke rigtigt.

Så derfor søger jeg en, som kan justere min karburator op, så den går ordentlig igen.

Selvfølgelig mod betaling.

Jeg bor i Svendborg, og båden ligger ved Thurø-dæmningen.

Så det var jo lettest hvis "hjælpen" bor i nærheden...

Mvh Martin
24 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja så er der noget ved og lægge ude når folk er glade. Eller side nede ved Nyhavnen med en kold øl *s*
Her er der stadig hornfisk og sild, træls for sælen lurer ikke langt ude og holder øje.
Naboen havde lagt sildegarn ud forleden og halvdellen af de sild var spist et stykke af og havørred også.
Hej Jørgen.
Jeg kan se du har skrevet to indlæg med tre minutters mellemrum, du kan altid redigere eller tilføre mere tekst i et svar inden for ti minutter, før lukkes den ikke permanent. Skulle det gå helt galt, kan du henvende dig til ejeren JørgenE eller sønikke AllanE med en privat besked.

Hej alle
Et ældre indlæg, men vil blot fortælle vi har oprettet en Facebook gruppe der udelukkende beskæftiger sig med Marstal motorer. Tips og tricks. Køb og salg. Billeder og videoer. Nørder og amatører. Upload din manual og find en hvis du mangler. Hjælp os med at gøre gruppen interessant, spørg eller giv et svar til andre.
Gruppen er lavet for at samle den viden der er om disse gamle dansk producerede motorer.
Gruppen hedder "Marstal motorer"

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis