maling med skjolder

Har lige malet en væg. Skulle være ekstra dækkende maling, købt i Røverkøb. Ikke billig maling skal siges.

Men problemet er, at der er skjolder efter jeg har malet. Har forsøgt at male over, men det hele fremstår ret skjoldet og ujævnt farvet.

Hvad er problemet??

Har lige malet en væg. Skulle være ekstra dækkende... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
hmmm... Ja, hvis det er malet så mange gange, så ved jeg ikke hvad det kan være
Det kunne evt være gennemslag fra tidligere bund,- men som du selv siger tror du det ikke. Og jeg må også indrømme, at jeg synes ikke det ligner gulgennemslag...
Ved ikke rigtigt hvad grunden kan være så,- må jeg desværre sige. Billig filt? Selvom det skulle virke underligt at det teer sig sådan...

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
ved godt at det er helt efter bogen, men hvis du virkelig gerne vil have svar på problemet, er det måske en nødvendighed at en maler( som jeg eller faglærtmaler) ser på opgaven. det er en hel del næmere, når man rigtig kan se opgaven tæt på. Du har jo altid muligheden for at få et gratis og helt uforpligtede tilbud og i det tilbud er der en behandlingsbeskrivelse over hvordan at maleren vil løse opgaven. Må indrømme at det kommer bag på mig at du skriver at: filten nu er fikseret efter du har malet det mange gange
Det kan jo simpelhen være din klæber der er noget galt med, eller sådan noget.
Nej, mente ikke at filten først blev fikseret efter jeg havde malet Den sad skam meget fast, inden jeg malede.

Tak for dit tilbud, men jeg prøver lige at give den et sidste hug. Tror malingen har været skod, så vil ned i Flügger og finde noget andet. Kan man forresten ikke male en ISO-maling på og bruge den?

Ah... Det er ikke for godt.. i teorien jo, der vil det kunne lade sig gøre, men den er ikke helt så stærk som almindelig vægmaling.

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
nå ok. Tænkte bare at den logisk set ville være vaskbar.
Men så må jeg ned og se, hvad jeg ellers kan finde af maling Der må jo lissom være en løsning på problemet.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også