Havne... HALLO!

Hej alle rødder.

Nu har jeg brugt to aftener og det meste af vores barskab på at beskrive de havne, vi har oplevet... og hvad sker der? IKKE EN SKID, ikke så meget som en enkelt lille forkølet kommentar til nogen af de indlæg, jeg har lavet

Familien E er i gang med at rydde op i døde tråde, derfor skyndte jeg mig at lave en million indlæg (nå ja, 9, men tæt på 20) for at tråden ikke skulle uddø.

Nu må I sgu spænde hjelmen og komme på banen

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Hej alle rødder. Nu har jeg brugt to aftener og... Vis hele indlægget
57 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja det er ren cacao for øregangene, har brugt adskellige timer der.
yep bred ymer for mellem øret

det sjoveste (næsten ) er, at når den er igang, alt imens vi får en kop kølig på terrassen
og har kikkerten ved os, kigger ned i gennem de to bakker der danner en tragt der udvider sig
ned over byen ud mod vandet, at se alle de turister der står og kigger sig forvildet ud over vandet
men ikke kan forstå hvor fiskekutteren er (de viiiiiiiil så gerne vise børnebørnene sådan en)

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

______dunk______dunk______dunk_____dunk_____dunk_____dunk... ka´ I høre hvor godt det lyder???

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

jaaaaaae så er det vist på tide at hive et par dage ud af kalenderen
og komme en tur til Jylland igen,for at høre lidt music hen over
BBQ ´n og lidt kølig til ganen mmmmh mums bare ved tanken

men der skal nu være lidt varmere det siger mit luxuslegemeog lillemor

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Skrevet af jbr på 08 apr 2010 22:11
______dunk______dunk______dunk_____dunk_____dunk_____dunk... ka´ I høre hvor godt det lyder???
Sådan siger den slet ikke Jbr. i skolen havde vi en Sang Lære der lærte os at sige lyden rigtigt. Så prøv istedet at sige: Ungk Ungk Ungk     Ungk Ungk     Ungk o.s.v.  Det er tomgangs lyden

Annonce
Hvad har alt dette pladder med topic at gøre??

flueben i "Abonner" er væk nu...

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Nå Grom , husk nu at alle har ret til deres mening, når det så er sagt, så deler jeg din opfattelse, man skal ikke særlig langt ind i en tråd, før det hele kører af sporet, med indlæg uden relevans til emnet, og som kort kunne karaktiseres med " se lige mig ".

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Ja, ikke alle har det godt med at tænke ud af boksen.... men nu har vi set dig!

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Mon ikke nogle er opstemt og forårskåde - véd jeg er, i den grad - nu vi alle kan se frem til endnu en sejlersæson - på vandet.... Og ja lynæs, alle har ret til deres meninger (ytringsfrihed) men ikke alle har pligt til at accepterer dem...

"Gyder lidt olie på vandene"

www.milady.dk  - Danmarks eneste S30 hjemmeside - Vi sejler som vinden blæser

Og ja lynæs, alle har ret til deres meninger (ytringsfrihed) men ikke alle har pligt til at accepterer dem...

"Gyder lidt olie på vandene"


Det tilslutter jeg mig!!

Med venlig hilsen
ktm

 

Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også