De absolut BILLIGSTE vvs artikler!!!

Hej.

Som lav-det-selv mand med et 70'er hus der er under en total renovering har jeg længe irriteret mig over hvor uoverskuelige vvs priser er. Som fritids programmør har jeg irriteret mig endnu mere over det og lavet et tiltag for at gøre det meget nemmere for alle.

http://www.vvsprisen.dk/ har jeg oprettet for at du også kan få den billigste pris serveret lige foran sofaen lørdag aften når du egentligt hellere ville følge med i filmen istedet for at koncentrere dig om alle de stumper du skal have fat i inden du skal igang med næste arbejdsopgave.

Bruger du Internet Explorer 8, har jeg gjort det endnu nemmere at søge. Se http://www.vvsprisen.dk/accelerator.aspx

Har du ideer, rettelser, fejl, ris eller ros så er jeg meget interresseret i at høre det.

God påske og arbejdslyst til alle.
Mvh Bo
Hej. Som lav-det-selv mand med et 70'er hus der... Vis hele indlægget
54 svar
 Følg tråden
Der er 30 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Kanon ide! Årets værktøj. :-) Du efterlyser input. Hvad med en funktion hvor man kan taste flere numre ind samtidig. Så kunne man få en samlet pris på en "pakke"bestående af flere ting hos en forhandler. Det kan jo godt være at man kan få toilettet billigt et sted men brættet er så dyrere end andre steder men den samlede pris med fragt er måske den billigste. Giver det mening? :-)

 Bungalow... Nu med helt ny 1.sal. - www.plusa.dk/hus

Præcis. Lige med vvs er min erfaring at man altid ender med at skulle bruge flere stumper. Det er noget andet når man "bare" skal have en fladskærm :-)

 Bungalow... Nu med helt ny 1.sal. - www.plusa.dk/hus

Rent praktisk på din side kunne det måske laves sådan at man blot taster numrene ind i søgefeltet med kommaer i mellem, ligesom man gør med mailadresser i mail programmer.

 Bungalow... Nu med helt ny 1.sal. - www.plusa.dk/hus

Selv tak. Jeg håber det bliver en stor succes for dig. :-) // Anders

 Bungalow... Nu med helt ny 1.sal. - www.plusa.dk/hus

Hej igen LDS'ere...

Så er Bille's forslag om muligheden for at vurdere/bedømme vvs forhandlerne klar til brug.
På http://www.vvsprisen.dk/shops.aspx kan du se den enkelte forhandlers bedømmelse. Klikker du på stjerne meteret kan du selv afgive din bedømmelse.

Ris/Ros og fejlmeldinger er som altid velkommen!
Happy rating!!! :-)


Mvh Bo
Kanon godt stykke arbejde sammen med alt det andet der foregår i dit liv. Og kan kun tilslutte mig koret, få el artikler på.. Ellers flot lavet og håber du kan score nogen reklame penge på det så du kan udbygge det endnu mere

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Tak for den positive respons MLU. Der er flere tiltag på vej til siden.

Linket til bedømmelserne fik jeg ikke indsat rigtigt i sidste post, så det kommer igen for at gøre det nemmere for alle.

Bedøm vvs forhandlere på vvsprisen.dk

Mvh Bo
Kære LDS'ere.

Hvilken forhandler er billigst samlet set?

VVSPRISEN.DK giver dig nu mulighed for at se hvilken forhandler du skal gøre dit samlede indkøb hos for at få den billigste pris. "Huskesedlen" er et nyt værktøj, der giver dig overblik over det vvs udstyr du skal købe og viser dig nemt og overskueligt hvilke forhandlere der er billigst.

Huskesedlen er klar til test og her kommer du ind i billedet! Vær med, prøv den, og giv mig feedback på den. Er der fejl, noget uforståeligt eller mangler der simpelthen bare en lille ting som vil gøre den helt perfekt?

Gå ind på www.vvsprisen.dk/betatest.aspx og klik på knappen "Aktiver". Så aktiverer du "Huskesedlen" og du er klar til at søge vvs udstyr og lægge det på huskesedlen.
Huskesedlen gemmes i 14 dage og for hver ændring du laver på den udsættes udløbsdatoen yderligere 14 dage.

Happy TESTING!!!

Mvh Bo
Der er yderligere 14 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis