De absolut BILLIGSTE vvs artikler!!!

Hej.

Som lav-det-selv mand med et 70'er hus der er under en total renovering har jeg længe irriteret mig over hvor uoverskuelige vvs priser er. Som fritids programmør har jeg irriteret mig endnu mere over det og lavet et tiltag for at gøre det meget nemmere for alle.

http://www.vvsprisen.dk/ har jeg oprettet for at du også kan få den billigste pris serveret lige foran sofaen lørdag aften når du egentligt hellere ville følge med i filmen istedet for at koncentrere dig om alle de stumper du skal have fat i inden du skal igang med næste arbejdsopgave.

Bruger du Internet Explorer 8, har jeg gjort det endnu nemmere at søge. Se http://www.vvsprisen.dk/accelerator.aspx

Har du ideer, rettelser, fejl, ris eller ros så er jeg meget interresseret i at høre det.

God påske og arbejdslyst til alle.
Mvh Bo
Hej. Som lav-det-selv mand med et 70'er hus der... Vis hele indlægget
54 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Super ide, og super side!!!

Til orientering virker den også fint i Chrome :-)

Jeg slutter mig til ideen om en lignende side med el-artikler!

\Morten

\Morten

"I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve!"

FireFox fejl på "Spørgsmål og svar" siden er rettet og testet med FF v3.6.2.
tjek !! testet her også og den virker nu

keep on the good work !

Seti


**al hvad jeg skriver er egen erfaring eller hørt... der udstedes ingen garantier, men skrevet i bedste mening**

Hej Rasmus.

Ja, det er bestemt ikke en dum idé.
Du tænker på at brugerne af siden kan vurdere de enkelte forhandlere?
Ideen er ihvertfald skrevet ned :-)

Mvh Bo
Respekt

Det er supergodt og enkelt. Flot gået af Bo, at han lige kan fikse sådan et program her ved siden af arbejde, hus, baby og kone.

Og ja - gid det kunne blive udbredt til andre brancher... men jeg forstår så sandelig godt, at der er nogen tids- og ressoucemæssige begrænsninger for videre expansioner. Man kunne ønske at nogen ville støtte sådanne initiativer, fx nogen af alle de herreløse millioner, der ligger i Realdania og har som formål at komme husejerne til gode.....

mvh Lyngbye
Super ide, bare ærgeligt at det ikke virker med de forhandlere der opfinder egne numre så som eks. vvs-grossisten.dk, som er stedet jeg har handlet meget og fået gode priser.
Ideen har du jo nok fået fra edbpriser.dk, her er gebyr og forsendelse dog med i prisen, ellers kan de ikke sammenlignes.
Det ser sgu prof ud. Kender godt det at søsætte projekter når man får børn. Det kan være svært, og timerne trækkes som regel fra de timer hvor man skulle have sovet.......

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Tak for rosen, det er rart at så mange sætter pris på det arbejde man laver.

PeterR: Jeg har indtil videre ikke tilladt at der kan søges på vvs numre indeholdende bogstaver, selvom der ikke er nogle umiddelbare problemer ved at lade den gøre det. En grund er dog at et vvs nummer der er "hjemme lavet" ikke er unikt og derfor kan samme vare godt optræde hos to forskellige forhandlere med hvert deres vvs nummer. Derved bliver pris sammenligningen umulig.
Priser på forsendelse er en god ide at inkludere, det må jeg se nærmere på ved lejlighed.

Har du et par vvs numre med bostaver du gerne vil have jeg kører igennem søge robotten, så vil jeg gerne teste dem og se hvilket resultat der kommer ud af det.


Mvh Bo
Der er yderligere 24 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis