Ny billige vinduer, men HVOR?

Hej "Lav det selv" folk  

Jeg er ny på sitet, og ser en masse godt info, så jeg håbede i ville hjælpe mig.

Jeg er blevet paracelhusejer, (jeg er 21 år), da det er mit første hus, ved jeg ikke så meget om hvem er bedst og samarbejdsvillige hva angår døre og vinduer.

Jeg skal nemlig ha skiftet "hele lortet" der er utæt og uden energiruder.
Hvem anbefaler i? Jeg læser lidt dårligt om nu bedst og billigst, men hører også godt fra kollegaer. Jeg har kontaktet JNA, og beregnet på div sider da huset ikke har "standdartmål".

Kan i anbefale nogle? Vinduer og døre skal være med energiruder, varmkant, alu-lister i bunden og helst billige TRÆ vinduer + døre. Jeg har regnet det sammen til og koste en 35-37000 på div sites
Hej "Lav det selv" folk   Jeg er ny på sitet, og... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har købt Kipa vinduer og døre også, hvor vi har skulle bruge partier nu og her, og Kipa havde på lager.

Det er altså ikke helt samme kvalitet som jeg får fra KPK, men betaler noget mere for Kipa end hos KPK, så derfor vælger jeg altid Kipa frem for KPK, det er lidt billigere partier jeg får, også er kvaliteten og finishen altså bedre hos KPK.

KPK sælger ikke til private nej, men jeg kunne da godt hjælpe dig med at købe dem hos KPK, hvis du var interesseret i det... ?
Bedst og billigst er hverken billig eller kvalitet nej... der lægger man helt klart pengene bedre et andet sted.
Koludabyg : hvis jeg får nogle præsise mål i påsken (hvor jeg overtager huset) gider du så finde en pris? Så må du få et honorar for ulejligheden hvis tilbudet er passende jeg vil dog kikke hos sparvinduer og danske-vinduer ligeledes
Ja, gider jeg da godt.

Vil gerne sælge dig noget du er tilfreds med, frem for du måske smider pengene efter noget du senere hen fortryder...
Du må også meget gerne sende mig målene.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også