Ny slagnøgle

Jeg kan ikke rigtig vælge så vil lige høre om nogen her har lidt input.

Den ene er kvali og den anden er ukendt kvali men på papiret stærkere.
Kommer ik til at bruge den så meget og vil gerne kunne løsne ALT så spørgsmålet ligger måske i om 815 bahco NM er stærkere end 1060 Concorde NM.

Bahco
Concorde
Info kilde
32 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Rider

Bacho har altid været kvalitets værktøj, synes jeg - - - men det kommer også an på hvor meget du vil/skal bruge den og penge-pungen også.

M.vh. maskinsnedker.


Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Der er også toppe med til bachoen, så ser man kun på maskinerne er bachoen jo noget billiger. Så der får du nok mest for pengene.

Du skal også kigge på luftforbruget, og hvis du ikke har en ret stor kompressor, kan du slet ikke få de sidste kræfter med.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Med porto moms osv. er prisen ca. den samme og har ikke noget at bruge toppene til så det er kun: Nøgle vs. Nøgle
rider.

du siger at en skal løsne alt.!

så kan du lige så godt at købe en 1 tomme. slagnøgle.
som kan løsne op til 80 mm. møtrikker.! :-)
Skrevet af hans2.hansen på 24 mar 2010 16:13
rider.

du siger at en skal løsne alt.!

så kan du lige så godt at købe en 1 tomme. slagnøgle.
som kan løsne op til 80 mm. møtrikker.! :-)


Og en kompressor der kan leverer 1000L/min ved 10 bar gennem en 1" slange


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Annonce
Bacho 815nm
concorde 1356nm

concorden ligner en model vi fik på en tankstation jeg arbejdede på som studerende. (med værksted) de var bare stærke. de kunne det hele.

Jacob
Jeg har lige prøvet bahco'en. Den er super, men det kræver i den grad en kompressor der kan levere nogen liter luft, det er ikke lige til hobby kompressoren

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

fwm.

godt gættet. :-)

så store skyts skal frem for at få has på store møtrikker.?

til hobby kompressorer der findes de små mini put.
af en slagnøgle.
de små 1/4 tomme slagnøgle.!

Bacho 815nm
Men tror kun den anden er 1060 nm da det står på concorden og de ligner hinanden både af udseende og spec.

De kræver nok begge en voksen kompressor, har en 400+200 l/min sat til ca 100L tanke og skal jo ikke bruge den kontinuerligt så mon ik det går, ellers må jeg vente til de er klar igen eller ha en større kompressor

Ingen der har en mening nøgle vs. nøgle
Jeg er sikker på at bacho er dyrt at skrive på en maskine. så jeg ville nuppe den anden

Jacob
Der er yderligere 22 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis