Ny slagnøgle

Jeg kan ikke rigtig vælge så vil lige høre om nogen her har lidt input.

Den ene er kvali og den anden er ukendt kvali men på papiret stærkere.
Kommer ik til at bruge den så meget og vil gerne kunne løsne ALT så spørgsmålet ligger måske i om 815 bahco NM er stærkere end 1060 Concorde NM.

Bahco
Concorde
Info kilde
Jeg kan ikke rigtig vælge så vil lige høre om... Vis hele indlægget
32 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
har du prøvet en fra harald skrald slagnøgle og bahco slagnøgle.
eller det trede.
hvor det sikkert pris og kvalitet følges ad.!

hvad mener du med nøgle vs. nøgle.
inden du skaffer den. og ikke på tilbehøret inkl.!

er det momentet det er afgørene.!
Jacob Antenne: det hælder jeg osse pt selv til men hvis der er pyntet lidt på de 1060nm (1356nm rigtig pyntet) så kunne bahcoén i realiteten være stærkere specielt efter lidt brug.

Hans2.hansen: Ja har en af de billige og når den ikke kan tager jeg skraldnøglen og løsner den selv
Ja ikke luftforbrug, pris, tilbehør eller andre ting, kun nøgle vs. nøgle.
Havde jeg skulle bruge den rigtig meget havde jeg valgt bahcoén men det er kun til hobby så NM har 1.prioitet men en ting er opgivet NM og en anden er NM efter et halvt år.
Så kan den unavngivede holde de 1060NM eller endnu bedre de opgivede 1356NM efter et havlt år bliver det den men mister den halvdelen af dem efter 10 timers brug er bahcoén mest interessant da den nok holder hvad den lover osse efter et halvt år
Du skriver du skal kunne løsne ALT.. er det lastbiler, traktorer og lign i den størrelsesorden eller er det bare til reperationer på personbilen?

har selv den her sag på 610 nm -> http://shop.mi.dk/catalog/product_info.php?cPath=1400_1487_2135_41558&products_id=7260

har endnu ikke været ude for noget på bilen den ikke har kunnet løsne... og igen, har du ikke en kompressor der kan sparke vildt meget luft ud så får du alligevel aldrig det sidste moment med... dit værktøj er jo aldrig stærkere end den kompressor der skal trække det - uanset opgivet max moment...

er det til bil og du gerne vil kunne komme til på lidt trange steder, så betyder det også en del at nøglen ikke er et stort tungt skrummel.

Hvis computerspil var skadelige ville vi have en hel generation der rendte rundt i mørke rum og spiste små piller mens de lyttede til monoton musik...

don john.

måske også møtrikker på møllefoden og vingerne og oppe i nacellen.!!! :-)
(vindmøller til elproduktionen.)

det er meget bedre at noget værktøj der holder i længten.

ja en lille let model til trange steder
Det foreste tandhjul på mcén kan jeg f.eks. ikke løsne og når jeg ikke kan er min nuværende slagnøgle LANGT fra at kunne så ville bare ha en der er mange gange stærkere end den og så håbede jeg nogen herinde kunne komme med lidt input om en af nøglerne så jeg kunne vælge mellem dem.
Har bestilt no name modellen på 1356NM (eller 1060)
Annonce
@Rider
hvis du bruger en forlænger æder den ufatteligt meget af den kraft som nøglen har

Jacob
Ja den giver vel nærmest tilbage eller modslag men det var nu ingen problem at komme til så toppen sad direkte på, har nok bare givet for meget gas så den har spændt sig lidt for godt fast

Har købt en kort væg-rulle 8m x 3/8" som nok bliver kortet ned så den kun kan nå vækstedet rundt og så bliver kompressorne flyttet hen over den og komplet direkte til tanken med 3/4", så er der ihvertfald fri udblæsning der
prøv med 3/4" slange direkte på maskinen. så skal du se løjer.

Jacob
Hehe, er du klar over hvad en opruller med 3/4" slange koster
Du kan jo starte med et stykke slange.

Jacob
Der er yderligere 12 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis