minirensningsanlæg bioclean

jeg skal have et minirensningsanlæg renseklasse sop det bedste anlæg jeg kan finde frem til er et ws bioclean til en husstand der skal lægges nye rør fra køkkenvask og bad en samle
brønd og et rør fra ws ca 20 meter rør ialt pris 80000 kr jeg synes det er meget dyrt er der
ikke nogen der har sådan et anlæg og en idet om hvordan jeg får den pris ned for jeg kan jo ikke lave noget selv hører gerne fra nogen med et bioclean minirensanlæg        hilsen lk
14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
er det fordi du ikke kan
eller fordi du ikke må
lave noget selv

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Synes det lyder lidt pebret. Vi fik et anlæg til 3 husstande lavet, hvor der skulle graves noget mere end 20 meter og mener vi gav nogenlunde den pris du nævner for det hele. Dit postnr. hører til Tørring området, så prøv evt. at få et tilbud fra ham vi brugte, som var Entreprenørfirmaet JPK, tlf. 40268825

ja man må vel ikke lave noget selv. måske kan det hjælpe lidt men vis ikke ret meget når der ikke skal graves mere rør ned
jeg vil lige prøve JPK

tak for svar
du må rent faktisk godt selv udføre grave arbejdet med rendergraver når
det foregår på egen grund
og nu bevæger jeg mig ud på tynd is men mon du ikke også må
samle og tilslutte det minirens da du jo ikke skal til sluttes det offentlige kloarknet
lige såvel som du selv må lave vand hvis det er fra egen brønd
og må lave varme anlæg når du ikke er på fjernvarme system
og så svært er det alså ikke efter min mening hvis man lige sætter sig ind i regler
om fald og lægning af rør er man da godt garderet

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

ja men det kunne nu være rart at vide præcis hvor meget man må selv det jeg kan finde fra kommune er en DS432 og der står så at kloakindstallationer skal udføres at autoiseret kloakmester men det hjælper nok ikke meget på pris ialt jeg må prøve med en kloakmester mere skal man ikke have en nøjagtig beskrivelse af tilbud eller tør man godt stole på nogen idag
Annonce
Der er da absolut mange håndværkerer du roligt kan stole på

Du finder dem ved at snakke med naboer, venner og familie Der er altid nogle der kender til en eller anden, og også hvem du skal passe på

Hvis du er heldig, kan du få lov til at grave og dække selv og alt det andet tidskrævende og kedelige arbejde, og der ved få en lidt bedre pris


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

få et skritlig tilbud på hvad de vil gøre det for
og ikke et overslag da det er der mange som er
blevet snydt idet de så altid vil kunne sige at de ikke
viste hvad der gemte sig af overraskelser
så er det bedre at betale en lille smule mere
end at få en stor efterregning
også få det et par steder fra så du kan sammenligne

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

tak for hjælp og svar jeg vil lige få pris fra nogle kloakmester
tror ikke du vil få det meget billigere da anlægget koster ca 50000 +montering.
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis