Beklædning til rundbuehal

Kan ikke huske om det var Orla der havde rodet lidt med dette her, men måske andre også har tjekket alternativer til dette.

Så nogen der kender leverandører eller materialer der kan anvendes til beklædning på en rundbue hal ?

Lige pt. er den beklædt med acrylplader som trænger til udskiftning, og han spurgte mig om løsningsforslag, men må nok erkende at jeg faktisk ikke selv har undersøgt dette før.
Kan ikke huske om det var Orla der havde rodet... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Koludabyg

Hvor langt har du imellem spærrene?
Hvis det er til opbevaring (afhængigt af type) er vi formodentligt ovre i noget discount eller kreativ problemløsning og evt. kondens kunne sagtens løbe på inder-/undersiden af evt. stålplader til soklen.

"Lad falde hvad ikke kan stå"

koluda der kommer altså ikke ret meget kondens på indersiden af en uisoleret hal.
med 35 meter i længden må den vil også have en helt pæn radius den rundbue
og så kan næsten alt bruges bare det er let nok i forhold til spær
lige fra plastik til eternit /div. stålpladetyper og selvfølgelig træ m/pap og den forkromede
med ceder eller lærketræ
så det må da bare være at gå til kunden med foreslag i billedform der selvfølgelig viser
det du helst selv vil arbejde/købe bedst mulig i forhold til de andre
mit foreslag er at du vælger tre muligheder for kunden at vælge imellem (prismæssig)
eller tre muligheder smagsmæssig ud fra hvad du allerrede ved om ham
og ikke flere da det oftest fører til ubeslutsomhed hos kunderne hvis de har for mange muligheder
bare gå til dem de har besluttet at det skal laves og faktisk også hvem der skal
så det bare ud at sælge dig selv og det produkt du selv helst vil bruge

Dennis

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis