Projekt trappe

Vil da lige give jer en status på trappen.

Fik lagt klinker under trappen i lørdags sammen med Stella, fik jeg lige fuget her i eftermiddags, også satte jeg lige 1.forløb af trappen op i dag.

Klinke blev en "skiffer" klinke som fuges med Antracit fuge.

Så blev klinkerne fuget, og det blev tid til en pause inden fugesløret skulle poleres væk.

Og ja, trappens passede "heldigvis" efter klinkerne var lagt.

Også kunne jeg jo lige så godt smide de først par trin + repos på nu jeg var igang.

Jep, den kan godt holde har Stella konstateret efter 15-20 op og ned af trappen.

Så varer det ikke længe før at man kan benytte trappen, frem for stiger for at komme på 1.salen, har Heidi og Stella set frem til længe.

Forhåbentligt får jeg lige tid til at få monteret det sidste forløb i morgen, så jeg kan komme igang med håndlisterne også.
Vil da lige give jer en status på trappen. Fik... Vis hele indlægget
26 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af ktm på 14 mar 2010 14:02

Hvor er Lille Hjælper blevet af? Eller snyder du ikke i dag?

Hun var ikke med denne gang, ville hellere se Garfield i fjernsynet, hun var kun ihærdig testperson efterhånden som det blev lavet denne gang.

Men ellers genoplever jeg med glæde, ved de billeder, den store dag, da stigen til 1. sal blev båret ud og trappen taget i brug. Det var fruen en del begejstret for. Det gav ros!

Ja, det er en stor glæde bare at kunne gå op og ned med noget i hænderne, frem for at kæmpe sig frem og tilbage op og ned af stigen, var også til stor glæde for Heidi som ikke havde været oppe på 1.salen flere år, pga. manglende trappe derop.

Sørg for at få tørre gulvbrædder!!

Der er lagt et 28mm undergulv deroppe, så der skal bare lægges et svømmende Ask parkette gulv ovenpå.

God ide med et LDS-træf, i stedet for det mistede bryllup! 
Hvis alle tager eget mad, drikkelse, stole/borde/bestik med, ville det jo være til at komme over.

Jeg er frisk, har evt. rigeligt med plads på gården i Slagelse og en 2-3 weber grille også, samt en del stole og et større telt som jeg gerne stiller til rådighed til et LDS grill arrangement her til sommer, kan måske også få XL byg til at sponere lidt grillkul osv. for lidt reklame i den forbindelse...

godt at se trappen er færdig
men jeg syntes du har været lidt doven

hvor er de to sidste moduler til skabsbænken under trappen

eller har du planer med den plads også

angående LDS griller så har jeg gået og savlet de sidste mange dage
efter sådan en rigtig god ribbens weber steg mmmmmmhh

så jeg satser på at den bliver klar gjort i weekenden
så skal den i arbejdstøjet ved førstkommende lejlighed

ang. den evt. LDS sammenkomst det bliver sgu´svært at stoppe
weberen ind i de offentlige befordrings midler nu hvor bilen
er solgt de tænker da heller aldrig på os LDSer og hvor meget
værktøj/materialer der skal medbringes hver gang fammilien kalder
selv om vi er den største gruppe i landet

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Flot trappe. Står selv og skal lave en trappe. Det er ikke sådan du evt har tegninger eller mål på den du har lavet der, da det er sådan min ca skal være

Bonderøv
Nej, det er lavet mere eller mindre på stedet, så tegninger blev der ikke noget af.
Det ser sq godt ud! Thumps up herfra

Mvh

Morten

Hej, ser godt ud dit trappeprojekt, går selv med tanker om noget ligende - kan du fortælle lidt om hvad du har lavet vangerne af? Og hvor høje de er på det smalleste sted på vangen i "hakket"?

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. 
Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også