Skrevet af ktm på 14 mar 2010 14:02
Hvor er Lille Hjælper blevet af? Eller snyder du ikke i dag? 

Hun var ikke med denne gang, ville hellere se Garfield i fjernsynet, hun var kun ihærdig testperson efterhånden som det blev lavet denne gang.
Men ellers genoplever jeg med glæde, ved de billeder, den store dag, da stigen til 1. sal blev båret ud og trappen taget i brug. Det var fruen en del begejstret for. Det gav ros!
Ja, det er en stor glæde bare at kunne gå op og ned med noget i hænderne, frem for at kæmpe sig frem og tilbage op og ned af stigen, var også til stor glæde for Heidi som ikke havde været oppe på 1.salen flere år, pga. manglende trappe derop.
Sørg for at få tørre gulvbrædder!!
Der er lagt et 28mm undergulv deroppe, så der skal bare lægges et svømmende Ask parkette gulv ovenpå.
God ide med et LDS-træf, i stedet for det mistede bryllup!
Hvis alle tager eget mad, drikkelse, stole/borde/bestik med, ville det jo være til at komme over.
Jeg er frisk, har evt. rigeligt med plads på gården i Slagelse og en 2-3 weber grille også, samt en del stole og et større telt som jeg gerne stiller til rådighed til et LDS grill arrangement her til sommer, kan måske også få XL byg til at sponere lidt grillkul osv. for lidt reklame i den forbindelse...