Projekt trappe

Vil da lige give jer en status på trappen.

Fik lagt klinker under trappen i lørdags sammen med Stella, fik jeg lige fuget her i eftermiddags, også satte jeg lige 1.forløb af trappen op i dag.

Klinke blev en "skiffer" klinke som fuges med Antracit fuge.

Så blev klinkerne fuget, og det blev tid til en pause inden fugesløret skulle poleres væk.

Og ja, trappens passede "heldigvis" efter klinkerne var lagt.

Også kunne jeg jo lige så godt smide de først par trin + repos på nu jeg var igang.

Jep, den kan godt holde har Stella konstateret efter 15-20 op og ned af trappen.

Så varer det ikke længe før at man kan benytte trappen, frem for stiger for at komme på 1.salen, har Heidi og Stella set frem til længe.

Forhåbentligt får jeg lige tid til at få monteret det sidste forløb i morgen, så jeg kan komme igang med håndlisterne også.
Vil da lige give jer en status på trappen. Fik... Vis hele indlægget
26 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
nej så får de for mange griller
apropo grille så er der snart hovedsæcon for weberen
den har desværre arbejdet alt for lidt de sidste par måneder
den skulle jo gerne tjene til føden

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Nu begynder min mund at løbe i vand.

Jeg tænkte faktisk på grill her i weekenden, vi kunne vi jo evt. holde et LDS grill arrangement, det kunne være hyggeligt lige at møde IRL, ligesom jeg mødte Mads aka MLU fra sønderborg herinde fra i dag.

Varme pøller og kolde pils, er jo nok noget alle kunne klare...
også får man en fast plads til alle de ting men ellers ikke lige ved hvor skal stå, og tro mig det har jeg rigtigt meget af...

har du over vejet at du måske skulle bygge en ny lagerhal istedet

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

tjae fest trækker altid specielt når vi nu ikke kommer til bryllup

Skrevet af Høvlebænk på 28 feb 2010 21:32
tjae fest trækker altid specielt når vi nu ikke kommer til bryllup

Nemlig, nu vi ikke skal til bryllup, må vi jo finde en anden undskyldning til lidt fest...
Annonce
ja for så er vi fri for at pakke det gamle partydress ned igen

Skrevet af Koludabyg på 28 feb 2010 22:12

Nemlig, nu vi ikke skal til bryllup, må vi jo finde en anden undskyldning til lidt fest...

Det lyder rigtigt godt. hvornår skal vi komme ?

(trappen og fliser ser også rigtig fine ud)

Jacob

Ja man skal sikkert lige have et par dage i benene på sådan en stige før man kravler rundt på den ligesom dig   Og nej, hvis min kæreste endelig havde kravlet op på den så var hun aldrig kommet ned igen    Men jeps, vi ses jo her til sommer så vi kan få smidt det nye tag på og så skal vi da helt sikkert have tændt grillen når der skal laves aftens mad
Så kunne det da være man skulle smide en åben invitation ud til andre LDS'er.. Den tænker jeg lige selv over

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Også lige en opdatering af tråden.

Trappen er næsten færdig, mangler kun at proppe hullerne, og få lakeret trinene på overfladen en sidste gang herefter.

Det betyder dog så at næste skridt er at få lagt de godt 150m2 gulv på 1.salen... hmmm, tager nok lige en hele weekend at få det klaret...

Hvor er Lille Hjælper blevet af? Eller snyder du ikke i dag?

Men ellers genoplever jeg med glæde, ved de billeder, den store dag, da stigen til 1. sal blev båret ud og trappen taget i brug. Det var fruen en del begejstret for. Det gav ros!

Sørg for at få tørre gulvbrædder!!

God ide med et LDS-træf, i stedet for det mistede bryllup! 
Hvis alle tager eget mad, drikkelse, stole/borde/bestik med, ville det jo være til at komme over.

Med venlig hilsen
ktm

Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. 
Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også