Een gang til for prins knud, Højebede hvilke materiale...?

Ja jeg har spurgt herinde tidligere, men syntes ikke der var noget helt konkret svar... Hva materilale skal jeg lave det i?? Jeg ved at lærk er kanon til formålet, men for pokker hvor er det dyrt... Jeg er noget nervøs ved at bruge trykimpreneret træ, og har en ide om at plast på bagsiden heller ikke er smart pga PVC..?

Jeg har fundet et savværk der alver dem fix og færdige for 1750 inkl moms for 3x1 meter bed.. men jeg vil gerne have 4 af den størrelse så det er noget at en udskrivning.. Gode foslag modtages meget gerne.. også gerne med lidt økonomi for øje

Laver alt i smede arbejde og simple drejeopgaver.

Ja jeg har spurgt herinde tidligere, men syntes... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
nej det skal nok holde men for udseendes skyld
hvis du vil bevare den smukke gyldnefarve
så skal du efterbehandle med kogt linolie det er langt det billigste
og sibirisk lærk er langt den bedste hvad angår holdbar hed
da årringe ligger meget tæt

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

thjae nu sås der jo mest om foråret men da der er afgrøder der kan sås bare der er frostfrit
og soltimer nok så er der jo i princippet kun fra midten af efteråret og vinteren der ikke kan sås
og det kan der så alligevel ved hjælp af nogen lidt omstændlige metoder hvor det så
skal under glas så det bliver til mist bænke
men det kan du lave meget nemt hvis du sørger for at dine høj bede ikke bliver
mere end en meter brede så er det nemt at lave rammer på 1x1 meter med glas
og de er relativ nemme at flytte rundt på hvilken er en god ide til det tidlige forår
men alt så noget kan du låne bøger om på biblioteket en af de bedre hedder den selvforsynende have
eller sådan noget lignende
men ellers hedder de typisk noget med køkkenhaven der er også nogle af de bøger der omhandler drivhus
der dækker mistbænke
så du skal i gang med at læse så får du hurtig styr på en hel masse selv om det ude i jorden man får
det ind på rykræden

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også