Hygge med den lille...;)

Hvem siger man ikke kan få lavet noget samtidigt med at man hygger sig med familien.

Stella var hurtigt klar med pensel, da hun hørte at vangerne til den nye trappe skulle grundes.

Godt 1½ time efter var alle vanger malet, og udover enkelte pletter på hænderne og tøjet klarede hun det rigtigt flot, så hun skal da også være med til at give vangerne lak i morgen...

Hvem siger man ikke kan få lavet noget samtidigt... Vis hele indlægget
22 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
jep lurede over at den der dx 460 kostede lige så meget per krudt patron som en til pistol.
http://www.vaabensmeden.dk/sider/sportsskydning/ammunition_sport.htm

Jacob
de er lige godt smarte begge to det eneste jeg troede der kunne gøre sig gældende i beton
var en jeg så på et amerikansk program monster house hvor de lavede nogle skøre modifikationer
der så jeg en der skød nogle skrueplugs ned i betonen med luft for hvert skud satte han en ny CO2
patron i af de grønne magen til dem tjenere bruger i deres sodafoner når de laver drinks med brus

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også