Jeg har brug for hjælp med at få min drømme kone :-)

Hej alle GDS´er  jeg er kommet til finalen i en konkurence hvor vi kan vinde et bryllup på Hindsgård slot med 60 gæster.

Finalen afgøres på hvem der kan samle flest stemmer sammen.
Jeg håber derfor et par af jer vil tage jer et halvt minut og stemme på os på http://www.skala.fm/finalestem.php  Vi er par nummer 3 Martin og Pia
Der kan stemmes 1 gang pr Døgn.

Håber på jeres stemmer og takker tusind gange på forhånd.
Hej alle GDS´er  jeg er kommet til finalen i en... Vis hele indlægget
128 svar
 Følg tråden
Der er 110 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det var derfor jeg skyndte mig at sige, at jeg tog brudekjole på. Alt mit tøj, har min kone lagt ind uden min viden. Hun har taget et lille nøk hver uge, bare for at få mig til at tro at jeg er blevet kraftigere. Det er ikke humor, det er hærværk.

Mvh. JørgenE
Det kan sgu da godt være, at det er det der sker med mit tøj. Jeg troede blot at hun kogte det hele, for at få det til at krybe!

Og når hun så ikke lægger mit tøj ind, så går hun over på værkstedet og flytter rundt på værktøjet eller gemmer papirer fra skrivebordet de særeste steder!

Det er ikke altid nemt med disse kvinder!

Med venlig hilsen
ktm

 

Nemlig !
Og hendes hukommelse er heller ikke god, for når man lige er gået i gang med noget, får man at vide, at vi skal til familiekomsammen, og det har hun sagt flere gange tidligere.
Så ryster man bare på hovedet, for det er altså først nu man får det at vide.

Mvh. JørgenE
Annonce
ja nu mangler vi bare at gommen betakker os med en behørig invitation :--))

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

HELT rigtigt! Det sker meget ofte her og især med begivenheder jeg så oven i købet ikke rigtig gider. Stundom lykkes det mig så at undslippe, hvis jeg rigtig får mig svinet i rustbeskyttelse og olie fra bilerne og måske har pådraget mig en pludselig opstået sot!
På den måde mistede jeg min svigerfaders 80-års dag, hvor man i et ikke ventileret lokale røg cigarer m.m. i stride strømme og holdt alenlange taler fra man kom til man gik. Der tales i familien stadig her 20 år efter meget om, at jeg muligvis pjækkede!

Nu får vor kommende brudgom oven i købet og i tilgift, en masse gode råd omkring, hvad han skal være opmærksom på i sit fremtidige virke som ægtemand!

Med venlig hilsen
ktm

 

Nogen status på om vores anstrengelser gav pote... ?
Okay, det blev par nummer 8 kan jeg se på siden...

Jamen vi gjorde da hvad vi kunne...
Altså ingen fest til os!!

De andre har helt givet snydt på en eller anden usportslig måde!

Jo, jeg synes også, at vi var ihærdige!!

Med venlig hilsen
ktm

 

Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også