Jeg har brug for hjælp med at få min drømme kone :-)

Hej alle GDS´er  jeg er kommet til finalen i en konkurence hvor vi kan vinde et bryllup på Hindsgård slot med 60 gæster.

Finalen afgøres på hvem der kan samle flest stemmer sammen.
Jeg håber derfor et par af jer vil tage jer et halvt minut og stemme på os på http://www.skala.fm/finalestem.php  Vi er par nummer 3 Martin og Pia
Der kan stemmes 1 gang pr Døgn.

Håber på jeres stemmer og takker tusind gange på forhånd.
Hej alle GDS´er  jeg er kommet til finalen i en... Vis hele indlægget
128 svar
 Følg tråden
Der er 100 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ærgerligt nok, at vi lige har fået nye gulve. Men da jeg jo bliver konen i huset, skal jeg nok have en liste med over alle de ting, jeg forventer du laver i et ruf. Jeg ser i øvrigt gerne at du holder op med dine dårlige vaner (du ved hvad jeg tænker på), og så skal du være hjemme fra aftenen med gutterne kl. 22 - og nu ikke noget med øl. Du ved jeg hader når du lugter ud ad munden.
Det bliver helt sjovt, at have en at kommandere med, mens jeg ser en amerikansk soupserie i fjernsynet og spiser kage.
Skulle du ikke lave noget - hvorfor sidder du ved den fjollede computer, som slet ikke skal stå der, men ude i garagen. Det har jeg jo sagt flere gange. Her skal min mors dug ligge og så en buket blomster, som du jo ALDRIG kunne finde på at give mig, selvom jeg gør alt for at du skal ha' et pænt og ordentligt hjem. Hov, tør lige fødderne af, det har jeg jo sagt til dig.


Mvh. JørgenE
Jeg synes de sidste indlæg skaber nogle grimme billeder på den indre nethinde!!
Det er lidt som om det lyserøde, romantiske skær, der lå over denne tråd forduftede!


Med venlig hilsen
ktm

 

ja nu må vi se hvem der skal købe ringe til hvem men en herlig latter jeg fik mig
og så kan den kommene gom jo lige så godt lære at den lyserøde sky
ikke vare ved hvis der ikke kommer en buket en til to gange om måneden
dog ikke de to commicelle dage mor/vallentin
ja og så stemmer vi lidt mere
det ender med at vi kommer til at savne denne tråd efter festen

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

hvor længe var det nu vi skulle blive ved
det må snart slutte
så skulle vi ikke lige give et ekstra tryk

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Annonce
Sidste dag er i morgen, så der er tid endnu...
jamen så trykker vi videre en hel masse gange

på det her link med par nr. 3

http://www.skala.fm/brylluptak.php

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

ups forkert link det var det hvor man har stemt

her er det rigtige

http://www.skala.fm/finalestem.php

så påen igen igen

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Så er det ved at være sidste chance...
Der er yderligere 18 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også