ny bærbar

hej er der nogen der har et godt forslag til en ny bærbar til 5000 kr bare til familie brug ikke spille men sådan lidt forskelligt . mvg møjsi

 

18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du ser Alt om Data test, så er det måske værd at vente på at Aldi sætter en Medion på tilbud.

Men ellers er der jo mange forhold man kan se på ved valg. Eksempelvis hvor solid den. Jf. denne test er Asus de med færrest fejl
Aldi sælger denne her fra 3/2

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Mine erfaringer siger IBM eller Lenovo i vore dage, meget stabile og holdbare, har lige købt en ny, men den er så fin at jeg mest, som nu, bruger den gamle R51, den er snart en gammel svend, fejler intet og har aldrig givet problemer, lidt dyrere men efter min mening også en del bedre.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Annonce
Den er forresten fra 2004, og altså still going strong.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Jeg må gi lynæs ret.
den oplevelse jeg har af (først ibm og siden lenovo) både pro og privat er de kører bare, og når der nu har været så meget snak om garanti / services så er den helt i top.
Min første bærbar til job var/er en ibm t40 og ca 7 år gammel den bruger jeg som media center i dag og det virker
Jeg har lige købt en Lenovo SL500 til 4500 på laptops.dk Fremragende kvalitet.

Sørg for at du køber en bærbar med windows 7 på i stedet for xp eller vista.

Lenovo er ikke det samme som det har været.. De er også ramt af konkurrence som alle andre. Prisen er jo meget lavere end de har været på Lenovo og IBM.
ASUS laver også nogle gode og solide maskiner. Aser har en masse software der skal kører for at maskinen vil arbejde.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

nu er det jo sådan som det er med alt andet her en verden du får hvad du betaler for.
sammenligne en acer med en lenovo eller lig, er det samme som at sammenligne en kia med en bmw eller lig
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis