kigger på anden bil ,kan det betale sig og skifte motor.

hejsa
Har haft kigget på nogen VW Caravelle og synes jo det er nogen fine biler, men nogen af den har kørt mange km. og de er heller ikke helt billige. Skal bruges til familiebil,kigger mest på 2,5tdi fra ca sidst i 90 til ca 02 . Har ikke stort kørekort så 10 person dur så ikke. Vi er 2 voksne og 2 børn og der kommer sikkert flere til ,der for en støre bil.
Også vil jeg høre om kan det betale sig og få skiftes motoren når den ikke kan mere ,hvis selve bilen nu er i god stand???

Er ikke int. i andre bil mærker lige nu ,så andre ønsker er ikke intersant.

Hilsen Mikael

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kan blive ret dyrt med et motorskifte, og husk hvis bilen har kørt mange km, er alt andet jo også slidt.
Ofte vil det være mere rentabelt at finde en som har kørt mindre km, og så give den merpris som det nu må være...

mvh jens
Hej mikael
Hvis du er lidt fingerfærdig og opsat på selv at lave service mv. så er der mange penge at spare ved at købe ca.9-10 år gamle biler. Selvfølgelig kan det være en jungle at finde den rette, men de findes.
jeg har selv fundet en god gammel st. car - et andet mærke dog - og mine kriterier var:
Så lavt km. som muligt
1 Pava / rust behandlet
2 Så original som mulig
3 Benzin
4 Billig i reservedele
5 Gode dæk - gerne flere sæt
6 Nøjsom kontrol af alt mekanik
7 Kræve APplus visuelle tilstandsrapport
8 og ikke mindst, Sælger (privat) mangler pengene - presser prisen!
Nu har jeg en bil til 30.000 som kører som en drøm, og jeg sparer mange penge i forhold til, at have købt en bil 150.000,-

Mange hilsner
Polite

Hos www.oestjysk-motor.dk koster en nyrenoveret WV2,5 tdi motor 29 af de lange + moms. og så kører den 4-500.000 igen.

Og det er inklusiv udtagning af din gamle motor, ilægning af den nye samt afhentning af din bil hvor din motor døde.

Det kan ikke siges at være dyrt.
ellers så prøv med import ..

biler i tyskland er som regel altid i god stand med lav km tal..

kontakt mig hvis det er en mulighed
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis