Hvordan sætte filt?

Hvordan sætter man filten op ved hjørner? Lader man filten gå op TIL hjørnet og skærer der, eller lader man noget af filten gå om hjørnet?

 

Hvordan sætter man filten op ved hjørner? Lader... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Tja... Nogen gør det... Men hvis man er lidt omhyggelig, så kan man få det pænt, på den måde jeg har beskrevet ovenfor
Bare husk at få godst med lim på ud til kanten så filten sidder helt til

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
Ok, det vil sige, at der ikke er grund til at gøre det. Nu er det første gang jeg skal prøve at filte, så der er ingen grund til at gøre tingene sværere

 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Næh, ikke hvis du kan undgå det. Hvis du kan få spartlet hjørnet op, så det står helt skarpt så er det rimelig lige til
Hvis du alligevel får en lille sprække på hjørnet, kan du evt lige fylde det lidt ud med fuge/ eller spartel men ellers ikke

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
Lyder fint. Tak

 

Tak for tråden, den har hjulpet.
Jeg har bla. ikke lavet finten med en lille akrylfuge med fingerspidsen.
Det ved jeg nu.
Så nu er det de udvendige hjørner, der skal løses i den gamle lejlighed!
Super. Altid rart med tilbagemeldinger. Dem er der desværre for lidt af

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også