varme i værksted

hej har et værksted på 50 kvm hvor jeg lige har sat et passat c1 pillefyr op men vil gerne have nået mere varme i værkstedet end det afgiver.

hvad ville være godt at sætte op. skal jeg bare bruge en gammel radiator eller er der andet man kan bruge?

Vestfyns betonboring

hej har et værksted på 50 kvm hvor jeg lige har... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
KMT

Jeg kan se i en anden tråd, at du også har en brændeovn i garagen, hvad er grunden til det ? :-)

mvh jens
Jens, det skyldes en fobi jeg har omkring at fryse! Alle vegne i ejendommen er der mindst 2 varmekilder.
Hvis jeg i storm og frost, som vi så fælt har oplevet i den senere tids fimbulvinter, skal have tempeperaturen op på 20 grader i værkstedet, skal jeg virkelig presse kedlen og er bange for at det så vil knibe med varmen i huset, plus at jeg fik ovnen gratis foræret, leveret her!
Endvidere får jeg ofte noget skrammeltræ, som jeg kan fyre med i store stykker.
Men helt ærligt er det lidt overkill, har det vist sig at være, men jeg holder nu meget af den liflige knitren i ovnen når jeg er på værkstedet.
Hvis jeg af uransagelige årsager skulle blive nødt til at bruge mit oliefyr, som jeg har som backup for træpillefyret, ville det helt sikkert blive et problem at varme værkstedet op. Der er flere havldårlige grunde.

Med venlig hilsen
ktm

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis