brænde ovn er det en god model??

terma tech er det en god brændeovn? er ved at købe en TT1Z til 5500 kr.. 5 kw han siger den varmer 120 kvm ca. håber det er en god en...??

 
terma tech er det en god brændeovn? er ved at købe... Vis hele indlægget
52 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af FWM på 26 jan 2010 11:40
Ja ja i to, det er jo godt at vi har forskellig smag, tænk lige på hvor meget tid der er gået med det i denne tråd

Tænk også lige hvor kedeligt det hele ville være hvis vi alle havde samme smag og stil

Det er da rigtigt godt at vi har forskellig smag og jeg kan ikke se at der er noget i vejen for at diskutere lidt smag på brændeovne i en tråd om netop brændeovne; der kommer trods alt også noget information om produkterne.
nej det er skam ikke for at træde på dine meninger, skældsordene er nok mere lidt ironi og sjov, det ikke personligt
nej dether er ikke personligt. Angrebene er primært rettet mod Bekkasinen som hos nogle af os ikke rammer den smag vi er udstyret med. men bekkasinen kan tåle det, det er jeg sikker på. Den er jo armeret, nittet og bygget som en lille kampvogn eller ubåd om man vil.
Skrevet af Håndværkeren på 27 jan 2010 11:12
Jeg har bare følt at i trådte på mine meninger ved at kalde Bekkasinen alle mulige skældsord. Det er da muligt at i syntes den er grim, men behøves det at udtrykkes så kraftfuldt.
Hvis du føler at dine meninger er blevet trådt på, er det beklageligt. Jeg har lige læst tråden igennem og kan ikke rigtigt følge dig. Du har fremstillet nogle argumenter som andre ikke er enige i. Du mener så at argumenterne _mod_ dig har været for kraftfulde. 

Det giver da stof til eftertanke; skal  "Lav det selv" være et forum for rygklappere, eller må man være uenig i udsagn fra selv "gamle" skribenter og give udtryk for samme?
Annonce
Nej LDS. er ikke et rygklapper samfund.
Det jeg blot mener er at havde det ikke været nok bare at skrive, at"jeg" bryder mig ikke om den model, frem for at skulle kalde den noget fjendsk. Jeg kunne da aldrig sige at din eks. bil var en gammel spand der hørte til hos skrothandleren, det ville jo være at jogge dig over fusserne, hvilkert der ikke er grund til.
At jeg mener at biler er svedekister er jo en helt anden sag.
Fandt lige bekkasinen på hjul...hvad siger i så..

nå for at komme tilbage til det som det hele handler om så har jeg købt en aduro 1 i silvan.... håber jeg bliver glad for den.

 
Skrevet af Håndværkeren på 28 jan 2010 00:45
Nej LDS. er ikke et rygklapper samfund.
Det jeg blot mener er at havde det ikke været nok bare at skrive, at"jeg" bryder mig ikke om den model, frem for at skulle kalde den noget fjendsk. Jeg kunne da aldrig sige at din eks. bil var en gammel spand der hørte til hos skrothandleren, det ville jo være at jogge dig over fusserne, hvilkert der ikke er grund til.
At jeg mener at biler er svedekister er jo en helt anden sag.
Jeg siger ikke at LDS er et rygklapper forum - jeg spørger om det skal være?

Personligt synes jeg du er lidt nærtagende; at kalde bekazzinen for en bulet kampvogn er på niveau med at kalde en VW boble for en rulleskøjte eller en nedgroet tånegl.

Hvis du ikke kan se det, mener jeg du har noget du bør arbejde med.
den får jeg sq aldrig plads til i stuen
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis