Toshiba vs. Mitsubishi

Hej alle LDS´ere.. Jeg har haft 2 forskellige kølemontører ude for at give et tilbud til en varmepumpe, men er svært at vide hvilken man skal stole mest på.. Så derfor vil jeg hører om der er nogle som har erfaring med Toshiba High Power eller Mitsubishi MSZ-FD25VABH..? Begge modeller er en luft-luft varmepumpe..
Hej alle LDS´ere.. Jeg har haft 2 forskellige... Vis hele indlægget
27 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af [email protected] på 22 feb 2010 21:59

Pev.

Jeg har både læst matrialet og solgt mitsubishi pumper.
Men det er jo salgt matrialet, hvis du smider kredsprocessen ind i et hlogp diagram, vil du stadig se at den ikke kan holde fuld ydelse ned til -15 grader, jeg fik den til at yde 3,41 ved minus 15 grader, så jeg spurgte selvfølgelig grossisten H jessen jürgensen, og Michael bkf sagde at ydeslsen ved minus 15 var på 2,7 kW. så derfor!
Hvis du er det mindeste i tvivl om min udtalelse så kontakt dem i morgen efter 08:00 på 70270607, så kan vi tales ved.



Hej igen.

Sælger Jessen og Jurgensen Electirc maskiner, det tror jeg næppe.
Kirigaminen giver 3,2 ved nominel, så har din måling også været bedre en det lovede.

PE

Skrevet af [email protected] på 23 feb 2010 16:41

Hmm pudsigt nok, er det der jeg har købt dem jeg har solgt, det kræver jo så at man er ISO9001 certificeret!



Hej.
Jeg kan kun sige at de er ikke importører for Electric det er DKC i Næstved

PE

Det var dog utroligt, Vil det så sige at du mener at jeg fylder dig med lort når jeg skriver at mit firma køber Mitsubishi gennem HJJ? Heldigt at ens levebrød ikke kommer fra salg af VP gennem HJJ når nu man ikke kan købe dem der. Men se venligst http://www.hjj.dk/Mitsubishi.html  
Godt nok fndes der kun et lille uddrag af hele sortimentet der!

Køletekniker & Energiteknolog.

Skrevet af [email protected] på 24 feb 2010 22:10
Det var dog utroligt, Vil det så sige at du mener at jeg fylder dig med lort når jeg skriver at mit firma køber Mitsubishi gennem HJJ? Heldigt at ens levebrød ikke kommer fra salg af VP gennem HJJ når nu man ikke kan købe dem der. Men se venligst http://www.hjj.dk/Mitsubishi.html  
Godt nok fndes der kun et lille uddrag af hele sortimentet der!


Hej.

Inden du flyver helt, så prøv lige at kontrollere hvad de er importør af. Den maskine der bliver omtalt er Mitsubishi Electric Kirigamine FD25 og den har Heavy ikke i deres program.

PE

Annonce
Jeg har en Mitsubishi SRK25ZFX-S. Købt hos proffesionelt firma der også monterede den. Efter tre ½ år er den desværre brudt sammen. Det viser sig at printpladen i yderdelen er temmelig oxideret og er skyld i fejlen. Den koster så kr. 4.000,00. Printpladen er billig i sin konstruktion, dårligt udført og kan åbenbart ikke tåle at stå ude ved Vesterhavet.

Den proffesionelle montør sagde intet om dette, så det kommer bag på mig at der er denne esktrasomkostning ca. hvert tredie år.

Mit lille råd er derfor at tale med montøren om det og måske tage den femårige garanti der tilbydes

Min naboer har Panasonic og Toshiba varmere der er en del år ældre end min Mitsubishi.

Jeg har en Mitsubishi SRK25ZFX-S. Købt hos proffesionelt firma der også monterede den. Efter tre ½ år er den desværre brudt sammen. Det viser sig at printpladen i yderdelen er temmelig oxideret og er skyld i fejlen. Den koster så kr. 4.000,00. Printpladen er billig i sin konstruktion, dårligt udført og kan åbenbart ikke tåle at stå ude ved Vesterhavet.

Den proffesionelle montør sagde intet om dette, så det kommer bag på mig at der er denne esktrasomkostning ca. hvert tredie år.

Mit lille råd er derfor at tale med montøren om det og måske tage den femårige garanti der tilbydes

Min naboer har Panasonic og Toshiba varmere der er en del år ældre end min Mitsubishi.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis