plumpen i en maxi

hej, står lige og har det problem at jeg ikke ved hvordan man tager plumpen ? håber der er nogen andre der har forstand på det
hej, står lige og har det problem at jeg ikke ved... Vis hele indlægget
56 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
hvad er der galt i at de prøver at hjælpe? lad dog bare os snakke om det, så kunne du jo passende kommentere gamle bøger eller noget andet der vil passe bedre til dig!!!!!!!!!!! bare hold dig væk fra scooter og knallert inlæg:-) og hvad skal du blande dig i om jeg piller ved puchen eller jeg ikke gør ?? det er da bare bedre at der er nogen andre flinke mennesker har i verden der vil sige hvordan man går ???
hulk og snøft.!

unskyld. det gav jeg vist lidt for meget hånd med til (puchen).!

jeg skulle lige afprøve grændsen hvor meget man må.! :-)
Skrevet af Håndværkeren på 12 jan 2010 12:55
Og lad mig så fortælle hvori jeg ser forskellen på et par el indstalationer i eget hjem og en knægt på en ulovlig knallert.
Hvad man laver i eget hjem kan kun skade en selv, men en knægt der kører på offentlig vej på en apparat der ikke er bygget til den høje fart, kan skade ret så mange andre menesker ved sin fremfærd.
Så skulle den vist være på plads.
Ja med mindre man når at sælge sit hus til nogen andre før "fuskerriet" med strømmen er skyld i at hele hytten futter af

Når det er sagt så kan plumpen også fjernes med en Dremmel med en metalfræser.
 



... æhhh - er der nogen der faktisk ved, om ikke "knægten" er 40 år?

 

Det er nok ikke første gang, at den her debat kører.
Og nok heller ikke sidste gang.

Hvis man vælger at tro, at knallerten kun skal bruges til markræs... ja så kan man, som h2h gjorde, give en anvisning på, hvordan problemet løses.

Hvis ikke man tror på markræsversionen, ja så kan man jo lade være med at hjælpe videre.

Problemet er, at når anvisningen er lagt ud på LDS, kan kommende lovbrydere naturligvis læse hvordan man lige pimper sin Maxi.... og så iøvrigt køre "markræs" på offentlig vej.

Til CN1 vil jeg sige... god fornøjelse på marken

 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Skrevet af uldal på 15 feb 2010 07:46
... æhhh - er der nogen der faktisk ved, om ikke "knægten" er 40 år?

Så er han da stadig en knægt
Der er yderligere 26 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis