plumpen i en maxi

hej, står lige og har det problem at jeg ikke ved hvordan man tager plumpen ? håber der er nogen andre der har forstand på det
hej, står lige og har det problem at jeg ikke ved... Vis hele indlægget
56 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Nå ja, men hvor sku jeg vide fra at du har lækkert grej til marken men hellere vil køre på en gammel maxi i stedet..
Skrevet af Håndværkeren på 11 jan 2010 22:45


Så er du sku da også en røv med øre når du hjælper barnet med en beskrivelse af hvad han skal gøre. Tænk dig dog om H2H  Du ved udmærket godt at vi ikke hjælper med ulovlighedder her på LDS, fortsætter du sådan har du en god chance for at blive udelukket fra LDS af administratoren.



Det vil sige at frem over afholder du dig fra at hjælpe folk med el inst. Der er ikke særlig stor forskel. Og der ud over forstår jeg ikke du gider lege net politi, så vidt jeg husker er du vist ikke Moderator på dette forum.
Skrevet af Bai7200 på 12 jan 2010 10:15


Det vil sige at frem over afholder du dig fra at hjælpe folk med el inst. Der er ikke særlig stor forskel. Og der ud over forstår jeg ikke du gider lege net politi, så vidt jeg husker er du vist ikke Moderator på dette forum.

Hvem er det lige der leger politi her på LDS, de eneste indlæg jeg ser fra dig, er når du skal brokke dig over min fremgangs måde. Få dig dog et liv mand
Tja jeg tvivler på at jeg leger politi nogen som helst steder, det er ihvertfald ikke min intention, men du kunne jo starte med at snakke ordentligt. Og hvis du føler dig støt over nogle indlæg jeg har lavet over et tvivlsomt råd fra din side, og dem er der ganske rigtig nogen af, er det vist dit eget problem.
Jeg tog fejl tidligere i denne tråd.
Voksne mennesker var et forkert ordvalg. Jeg beklager meget.
Og lad mig så fortælle hvori jeg ser forskellen på et par el indstalationer i eget hjem og en knægt på en ulovlig knallert.
Hvad man laver i eget hjem kan kun skade en selv, men en knægt der kører på offentlig vej på en apparat der ikke er bygget til den høje fart, kan skade ret så mange andre menesker ved sin fremfærd.
Så skulle den vist være på plads.
tror ikke der sker noget ved den høje fart, når der er sat skivebemser på og stellet er bygget totalt om:-)
men hvorfor dropper du ikke dine dumme inlæg, lad dog vær med at kommentere det hvis det er noget du kun kan brokke dig over !
Skrevet af champ nr1 på 12 jan 2010 14:17
tror ikke der sker noget ved den høje fart, når der er sat skivebemser på og stellet er bygget totalt om:-)
men hvorfor dropper du ikke dine dumme inlæg, lad dog vær med at kommentere det hvis det er noget du kun kan brokke dig over !
Hvis den unge mand lige vil være så venlig at læse mit første svar, vil han se at jeg ikke brokkede mig. Det var først da nogle andre kom med ubesindige indlæg. at jeg smed i kakelovnen.
Og det vil du komme til at opleve mange gange her på LDS. Så overse det eller glem det, jeg er for gammel i gårde til at du kan ændre på det.

Venligst Håndværkeren

Der er yderligere 36 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis