Kulfiber plader

Er der nogen der ved hvor man kan købe kulfiber plader henne??? Eller er der nogen der skulle have noget til at ligge?? skal bruge et stykke på 400x400x3 mm.
Er der nogen der ved hvor man kan købe kulfiber... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, honeycomb -- det var det:-)

Man kan evt fjerne noget af balsapladen imellem de 2 kulplader hvor bolt hullet skal være og fylde det op med epoxy og microballoner eller cotton flocks. Det har jeg gjort på modelfly og det virker. Så forbinder du de 2 kulplader med stenhård epoxy og borer et hul igennem.

Mvh Adam
Når balsaen får suget sin epoxy (fortyndet med sprit) så er den super sej. Man kan også give den ca lim eller resin istedet. så bliver den hård.
Honeycomb er vist lavet af kevlar. og derfor meget blødt. jeg er ikke sikker på honeycomb vil virke kun 2mm tykt.

Jacob
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Tuco marine i Faaborg bygger store sejlbåde i Carbon / kulfiberog Epoxy.

Desuden så har de løse måtter af Carbon - eller kulfiber i forskellige tykkelser.

Så kan du købe noget west epoxy og en passende måtte hos Tuco værftet - og så selv støbe den plade du skal bruge. Du kan støbe det ovenpå en glat plade som du har vokset så det kan slippe bagefter.
Måske vil de også give et par gode råd når du køber en stump måtte ?? til en energisk hobbymand.

Det er helt på samme måde som når man støber glasfiber og epoxy.

mvh A.

To ulykker kommer sjældent alene.
Mon ikke at det 28 måneder gamle projekt er afsluttet.
René
Jo det kan jo være :-)
---- jeg fik ikke lige set på datoen.

To ulykker kommer sjældent alene.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også