Mercedes Sprinter 312

Hej
Jeg har en Mercedes Sprinter 312 årg 1995 med en 2,9 L 5 cylinderet motor
Den vil ikke tage mere end 3500 omdrejninger, og vil heller ikke trække
er der nogen der ved hvad det kan være ???
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kunne være den er gået på "Nødprogram" ..

Havde et lignende problem med min, kunne ikke trække og ingen omdrejinger.. det viste sig at være bankesensoren der var defekt, derfor gik den på nødprogram.. men du skal til en mekanikker der kan udlæse fejl..

Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

Lidt om mig her

Det er vel ikke blot noget så simpelt som et brændstoffilter, der er delvist fyldt med is?

Med venlig hilsen
ktm

Hej Jeg har skiftet brændstoffilter. Og har også skiftet Positionsgiver men jeg prøver og skifte Bankesensoren

Tak for hjælpen indtil videre......

mulighed er også luftmængdemåleren

www.husegracaninauto.com

www.husegracaninauto.com

jeg har samme problem med min bil, men jeg er ikke helt med på om hva i mener med bankesensor og evt fortælle mig hvor den sidder henne...
Annonce
Du er nødt til at få udlæst evt. fejlkoder, det bliver alt for dyrt at udskifte komponenter på må og få.
Men er den gået i nødprogram, er der vel også en lampe der lyser?

mvh jens
hej jens er først og fremmest glad for du gider bruge din tid...
det er sådan ingen advarsellampe lyser, bilen kører ikke over 3000 omdr, trækker ikke, men når jeg slukker motoren, og lige venter 20 sekunder, derefter starter den, den kører fejlfrit, lille stykke tid, derefter kommer fejlen igen
Nu kender jeg ikke lige din bil-
Men det lyder da som om den går i nødprogram ( så er der nok ikke alarmlampe til det)

Jeg vil anbefale dig at finde et værksted, der kan udlæse fejlkoder.

mvh jens
det er en mercedes sprinter 312 2.9 td fra 1997, jeg har en en som har sådan en tester, men den viser ikk fejlen
er der mon nogen her som kan fortælle mig hvorfor min mercedes sprinter 2.9td fra 1997 ikk kan komme over 3500 omdr eller slet ikk trækker, har haft den på en tester, men testeren viser ingen fejlkode...

håber nogen kan hjælpe mig med den problem

mvh fyr28
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis