Hjælp til radiator

Hej folkens.

Jeg håber, I kan hjælpe mig med mit problem. Jeg bor i lejlighed og har fornylig udskiftet radiator, da den gamle ikke virkede. Alt blev i denne forbindelse skriftet og der er altså tale om både ny radiator, nye rør og ny termostat.

Da den lige var blevet monteret virkede den fint. Det stoppede den dog med efter ca. en time og siden har den været kold som is (ikke fedt i denne kolde tid!!)

Jeg har været forummet igennem for at se, om der er andre der har haft samme problemer som mig. I den forbindelse har jeg dels motioneret ventilen og dels luftet radiatoren ud. Ingen af delene har hjulpet. Hvad kan jeg ellers gøre?

Mvh og tusind tak for hjælpen
Anita.
21 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har i husket at fylde vand på igen?
Har du set i denne tråd om du ikke også kan skrue lidt for for flow'et ligesom det lykkedes for mig?
http://www.lav-det-selv.dk/Forum/aff/23/aft/155005/afv/topic/
Vezzel, det er også forsøgt. Jeg blev ellers så glad da jeg så din tråd, men min radiator har ikke sådan en kappe med tal. :o(
Stuen.
Bump.
kan der ikke være luft i den *??
Nespej, når jeg udlufter kommer der kun vand ud og ingen luft, så jeg tror ikke, at det er problemet.
Det kunne tyde på at der ikke er cirkulation gennem radiatoren. grunden til at den blev varm i første omgang har formentlig været at det var varmtvand der er løbet ind i radiatoren fra enten frem el. retur da man lukkede luften ud i forbindelse med opsætningen.

Da du bor i en etage ejendom er det formentlig en prof der har lavet udskiftningen, så hertil er kun at sige at arbejdet ikke er gjort færdigt, så det er en ommer.
Der er yderligere 11 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis