1"ste juledag

når man nu har muligheden,hvorfor så ikke lave noget lækkert til frokostbordet,,hilsen frank

"" hvorfor gå på arbejde, når man kan gå på jagt""

når man nu har muligheden,hvorfor så ikke lave... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
jo,, men det virker sa,,, ik" kan det være fordi jeg har mac" og hele overkroppen i gips

Ja, sådan en Mac kan være farlig , men jeg tror nu ikke det er grunden til fejlen.
Jeg har lige mailet til AllanE, som er den tekniske bag siden, og håber han kan svare dig, når han får tid til at læse sine mails.

Mvh. JørgenE
Jeg tror mere på den med gipsen.... så kan det jo være svært at ramme de rigtige taster...

" Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "

Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Tja, Jbr har nok ret. Jeg prøvede også lige at taste med tæerne, og det gik heller ikke særligt godt.
Jeg tror vi er enige i, at du må vente til at gipsen bliver taget af, og du straks derefter smider Mac'en væk, så der ikke sker et lignende uheld med díne knogler. Når du så har købt en alm. PC er du både ude af gips og alle problemer med at uploade billeder.
Mon ikke det kan passe, at du så kan nå det til 1. juledag 2010. Vi krydser fingre for dig

PS. God jul trods mobningen.

Mvh. JørgenE
takker for hjælp og svar,,prøver liiige en gang til

Annonce
Størrelsen på billedet måske?
30,77 kb,, er det for stort tror du ???

Prøv at beskrive nøjagtigt, step by step, hvad du gør, når du vil lægge billeder ind, lige fra du går ned i linien  "vedhæftede filer"

trykker på venstrepilen og får "gennemse" frem og går ind og vælger det skilderi du vil bruge, åbner det og får det til at optræde med teksten i feltet ved siden af "gennemse", Trykker på "upload", og lige venter de par øjeblikke det tager,
hvorefter en værktøjslinine nedenunder kommer frem med filnavnet og mulighederne med bl.a. "indsæt billede" optræder. Så tager det lige igen et par øjeblikke.

Den tekst du skriver "upload, kommer under billedet, har jeg lige nu lært!

Med venlig hilsen
ktm

jeg går ned i "svar",, vedhæftede filer (1) indsæt billede,, og så kommer der en masse tekst,, og ingen billede,,har også prøvet at bruge "indsæt billede" og føre det over i "upload,,men med samme resultat,, det går fint i andre fora,, netnatur/strandoghavjagt, mails osv hilsen frank

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. 
Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også