Sløvt internet

Mit internet er blevet sløvt. Jeg har AVG, og Ad-aware, men nogen gange, når jeg starter IE, er det meget langsomt til at starte, og nogen gange kommer den der boks op, der siger at siden ikke kan åbnes, og der er et tilbud om diagnostiosering. Men når jeg så kører det program, er alt OK - selv om det ikke er det.
16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af egoland på 20 dec 2009 20:41
Mit internet er blevet sløvt. Jeg har AVG, og Ad-aware, men nogen gange, når jeg starter IE, er det meget langsomt til at starte, og nogen gange kommer den der boks op, der siger at siden ikke kan åbnes, og der er et tilbud om diagnostiosering. Men når jeg så kører det program, er alt OK - selv om det ikke er det.
Jeg tror slet ikke det er dit internet det er galt med, men en overbelastet computer. Ryd op i dine midlertidige filer og sikkert meget andet. Har du mange billeder liggende så flyt dem over på en DVD skive eller to. Så skal du bare se hvor din computer vil lege med nettet.

V.h.  Håndværkeren

Skrevet af egoland på 20 dec 2009 20:41
, og nogen gange kommer den der boks op, der siger at siden ikke kan åbnes, og der er et tilbud om diagnostiosering. Men når jeg så kører det program, er alt OK - selv om det ikke er det.


Den boks er noget snavs der skal væk, og de filer der åbner dem er kun til skade for dig
Det program det kører lægger snavs på din pc og renser ikke en døjt
Prøv at kører en scan med AVG, og se om den kan tage det, ellers er der måske en der kan komme med et bud på hvad der kan


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Ja, din computer trænger til en god omgang rengøring. Du kan bruge flere gratis programmer til det.

Ccleaner (rydder op i dine midlertidige filer mm.)
Spybot (fjerner uønskede toolbars, spyware mm.) Og så en god defragmentering af din disk bagefter, f.eks med Defraggler, eller windows eget defragmenteringsfunktion. Så burde den være i form igen.
Jeg prøvede at downloade Spybot, men uden held, idet der kræves en adgangskode!
Har du en ide til, hvordan jeg kan komme videre eller uden om denne kode?

Med venlig hilsen
ktm

 

Jeg er holdt op med at bruge alle de gratis programmer, for de er ikke gratis aligevel. De fjerner nok noget, men produktienten vil også have noget for sin tjeneste så programmet lægger små spioner ind der tjekker dit brug af pc-en.
Jeg er gået over til et betalings program, Buguard Antivirus, Der er alt hvad der er brug for fór at beskytte din pc, og programmet levere virkelig et stykke arbejde. Selv på de meget mørkegrå sider stopper den enhver form for indtrængen omgående. Se det giver jeg gerne 450,00 Kr. for om året.
Annonce
Skrevet af Mathiasen på 21 dec 2009 11:23
Ja, din computer trænger til en god omgang rengøring. Du kan bruge flere gratis programmer til det.

Ccleaner (rydder op i dine midlertidige filer mm.)
Spybot (fjerner uønskede toolbars, spyware mm.) Og så en god defragmentering af din disk bagefter, f.eks med Defraggler, eller windows eget defragmenteringsfunktion. Så burde den være i form igen.
Been there, done that, no go !
Tror det er noget med funktioner>internetindstillinger>forbindelse, uden jeg dog er klar over, hvad der virker.

Prøv at installere en alternativ browser. Firefox f.eks og se om problemet er det samme der.
Hej
Jeg skiftede fra IE til Google chrom...Den kører mange gange hurtigere...Og så en tur med CCleaner eller 2
Mvh
Anker

 Med venlig hilsen

 Anker

 

Skrevet af Mathiasen på 21 dec 2009 14:50
Prøv at installere en alternativ browser. Firefox f.eks og se om problemet er det samme der.
 
Been there, done that. Samme resultat. Ligesådan med Crome


Har nu prøvet at skanne med AVG, CCleaner og Ad-aware. Den sidste fandt noget, men der bliver ved at dukke en winsock-fejl op, selv om jeg både har prøvet Microsofts fixit 50203 og Winsockxpfix. Det virker som om der er klumper i en slange - nogen gange er det stoppet, andre gange er der hul igennem, andre gange drypper det bare langsomt, og indlæser kun halvdelen af siden.
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis