Sløvt internet

Mit internet er blevet sløvt. Jeg har AVG, og Ad-aware, men nogen gange, når jeg starter IE, er det meget langsomt til at starte, og nogen gange kommer den der boks op, der siger at siden ikke kan åbnes, og der er et tilbud om diagnostiosering. Men når jeg så kører det program, er alt OK - selv om det ikke er det.
Mit internet er blevet sløvt. Jeg har AVG, og Ad... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
du har sikkert virus. gå ind på spywarefri.dk og få hjælpe der... der ligger en manual du skal følge og så tager det en tilstandsfil af hvordan din pc kører og hvad der kører på den og så læser de den og hjælper dig..
Det er gratis, men du kan donerer lidt til deres kaffekasse men tanke om de hjælper mange og hurtigt, også dig.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

www.malwarebytes.org

download mbam (malwarebytes anti malware)
den fjerner evt. malware du har liggende på computeren - det er dog ikke det samme som virus, men kan være det der stopper din internetadgang..

ryd op på computeren

og husk: hvis du bruger IE7 i nogle versioner, er det sådan at hvis ikke din startside loader (altså hvis du trykker STOP inden den første side er hentet) kan du ikke komme videre derfra..

sæt derfor din startside til noget der loader hurtigt såsom www.google.com eller about:blank (der er en blank side)..

/cs

Kig på denne side og følg den punkt for punkt.. det tager noget tid, men når du er færdig er din pc som ny..

For øvrigt kan AVG godt stjæle meget pc kraft.. prøve med avast! den bruger næsten ingen resurser

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Renset her og der, men intet hjælper. Men ind i internet explorer > funktioner > internetindstillinger > fanebladet Avanceret > Gendan avancerede indstillinger og nulstil og så tryk OK, derpå lukke IE og genstarte browswren, så var den der! :-) :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis