Feedback på min hjemmeside

Lige for at pointere det, denne tråd er IKKE reklame for mit firma, men kunne godt bruge lidt feedback på nogle sider jeg er ved at lave.

Bryder den dog alligevel reglerne for forummet, så må Admin lige slette den.

Jeg ville godt udbyde vores kompetence områder, og dermed har jeg valgt at gå lidt dybere ind i hvordan tingene bliver lavet, jeg er dog ikke den helt store skribent, så gode forslag til teksten modtages gerne.

Til at starte med lavet her jeg lavet 2 sider, ved ny 1.sal og renovering af eksisterende 1.sal, og vil da lige hører folks mening inden jeg går i krig med flere sider.

Sider kan ses her på nedenstående links, hvis nogen har lyst til at kigge dem igennem, og lige komme med lidt ris - ros til siderne...

Udnyt tagetagen

Ny 1 sal på huset

Lige for at pointere det, denne tråd er IKKE... Vis hele indlægget
25 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Thumbs up, herfra.
Jeg synes virkelig at det er en god side. Selvfølgelig vil der kunne laves forbedringer, som nogle af de andre har gjort opmærksom på. Men den er en af de bedste jeg har set mht. byggeri.

At der bliver lavet en så god beskrivelse af arbejdet, gør jo næsten at man får lyst til at lave det selv...

Godt nytår fra Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Skrevet af Næstformanden på 31 dec 2009 10:35
Thumbs up, herfra.
Jeg synes virkelig at det er en god side. Selvfølgelig vil der kunne laves forbedringer, som nogle af de andre har gjort opmærksom på. Men den er en af de bedste jeg har set mht. byggeri.

Takker...

Der vil hele tiden komme forbedringer til, så det bliver mere og mere indholdsrig hjemmeside.

At der bliver lavet en så god beskrivelse af arbejdet, gør jo næsten at man får lyst til at lave det selv...

He he, så har i jo en god guide når i selv skal igang...

Godt nytår fra Næstformanden
I lige måde.

Nu har vi her på det sidste fået et par henvendelse på mindre reperation og service jobs også, så tænke jeg ville have dette med på siden også.

Hvordan opretter i det forskellige arbejde udfra 3 forskellige områder.

Spjæld arbejde - bygningsservice - bygningsvedligeholdelse

Men kan sige at spjæld jo dækker over disse 2 områder, men nogle områder inden for service overlapper jo også i vedligeholdelse.

Hvilken opgaver ville i typisk placere i hvilken kategori... ?
Det ville jeg nok bare slå sammen under et punkt.
Jeg tror det vil virke forvirrende med alt for mange punkter.
Tror så heller ikke man skal kalde det officielt for spjæld, idet jeg tror mange ikke aner, hvad det dækker over.
Kan det ikke hedde "reparation og service" ?

Med venlig hilsen
ktm

Præcis det er lidt svært at dele de ting op.

Siden bliver lavet udfra de punkter, men ville godt dele den lidt op i reparation og service som du også selv skriver.

Det var mere fordi jeg ville nok tilføje et par linier, som beskriver det vi kunne tilbyde mindre virksomheden, skoler/efterskoler, andels og ejerforeninger, inden for almindelige bygningsservice, men også en løbende vedligeholdelse.

Jeg mener selv at nogle af disse kunne spare lidt penge, ved at huse at vedligeholde frem for at reparere skader hele tiden.

Så ville lave en lister over nogle af de punker jeg selv mener kunne dække henholdsvis reparation og service.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis