Jeg synes det er en meget informativ hjemmeside du har lavet.
Det du skal huske på er, hvordan du fanger og fastholder kunder der surfer efter en håndværker.
Når jeg personligt kommer til en side, som skal fange min interesse, skal der på forsiden være noget for øjet også... det mener jeg mangler lidt på dine sider.
Jeg ser en masse tekst, som jeg forholdsvis hurtigt beslutter mig til at springe over...
Der skal efter min mening være nogle flere billeder, eller de der er skal have en mere fremtrædende plads, evt. bare størrelsesmæssigt, end teksten.
Den uddybende tekst skal ikke være på forsiden, men på undersiderne.
Yderligere savner jeg lidt din sidemenu, som du har på nogle af undersiderne... det ville være fint på forsiden... og nu vi er ved menuer... sidemenuer er meget bedre end "overmenuer".
Husk nu på, at jeg skrev, at dine sider er meget informative... det skal du holde fast i. Det er nemlig tit og ofte en mangelvare hos firmaer, at deres hjemmesider er for overfladiske.
Min mening er bare at uddybningen skal være på undersiderne...
Andre har jo deres holdninger til, hvordan tingene skal skrues sammen, for at "please" dem.
Det er fordi der findes forskellige persontyper, der hver især har forskellige preferencer for hvordan man opfatter et budskab.
Hvis man er interesseret i den slags, kan man begynde at studere lidt Jungs Typeindikator halløj eller evt. 4 MAT metoden... der er mange at vælge imellem.
Det jeg dermed siger er, at det der er lov for den ene, ikke er det for den anden.
Du, som erhvervsdrivende, skal ramme hele segmentet... derfor bliver du nødt til at prøve at gøre alle tilfredse... eller afskrive specielle grupper af mennesker...
Lige nu ser jeg din hjemmeside som en, der henvender sig til "blå" mennesker, iflg. 4 MAT metoden... mennesker der gerne vil have ting i kasser, korrekt beskrevet og sådan lidt bogholderagtigt administreret...
Men... der mangler noget til øjet...fantasien og så videre for os "gule" mennesker iflg. 4 MAT....
Men med lidt justering, kan du også fange os.... de "gule"....