Fodboldtossens dom? Rimelig? urimelig?

Kan i huske fodboldtossen?
http://www.sporten.dk/fodbold/fodboldtossen-domt

Der er en gruppe på facebook som prøver at samle ind til ham, er der nogen herinde der støtter ham?

http://www.facebook.com/#/group.php?gid=204278532802&ref=ts



 

Kan i huske fodboldtossen? http://www.sporten.dk... Vis hele indlægget
33 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Er det ikke DBU han skal betale erstatning til. De havde jo et kæmpe tab da de næste kampe skulle flyttes til aarhus.

Parken har da fået en straf, da de mistede billet indtægter for 2 landskampe + at de skulle forbedre sikkerheden. Men de fra faldt erstatningskrav mod tossen.

Hvad bliver det næste? At en spritbillist skal slippe for straf og erstatningsansvar til den familie han lige har smadret.
Han kan jo ikke gøre for det, han var jo fuld.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Han skal naturligvis betale erstatning for den skade han har påført andre... meget enkelt.

Hvor meget erstatning,  er blevet afgjort i et demokratisk retssystem... tak for det


 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Faktisk er der mange der får "rabat" pga de var staderstive i gernings øjeblikket... og så er der sindsyge i gernings øjeblikket, den har også reddet mange

Sousvidemaster.dk - Hverdagsmad exelente

Ja, og de der stangstive rabatter skal afskaffes... det er sgu´ lidt for nemt at undskylde sig med ... "ja men jeg vidste ikke hvad jeg lavede, jeg var stang vissen"

Uha hvor synd.... vi må jo finde lommetørklæderne frem.... og tudekiksene...

Hør nu her.... hvis man er voksen nok til at spille idiot... så må man bare betale det det koster...... jeg er træt af diverse tåbers flæberi


 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Skrevet af jbr på 01 dec 2009 20:51

Ja, og de der stangstive rabatter skal afskaffes... det er sgu´ lidt for nemt at undskylde sig med ... "ja men jeg vidste ikke hvad jeg lavede, jeg var stang vissen"

Uha hvor synd.... vi må jo finde lommetørklæderne frem.... og tudekiksene...

Hør nu her.... hvis man er voksen nok til at spille idiot... så må man bare betale det det koster...... jeg er træt af diverse tåbers flæberi


Er det ikke lidt sjovt at tænke på at havde Parken efterlever FIFA's krav var det ikke sket ?
Derfor syntes jeg ikke han burde have fået et så stort erstatningskrav. giv ham et krav på måske max 300.000kr for at være en fuld idiot.

Jacob
Annonce

Det kan da godt tænkes at det er sjovt at tænke på FIFAs krav... og at du synes at 300K er en rimelig straf.

Nu er det jo heldigvis ikke den enkelte borger der er dømmende magt i DK... og det er jo nok fint, henset til at vi lever i et demokrati. Ellers var der noget helt galt.

Selvom FIFA har regler for forskellige sikkerhedsforanstaltninger, betyder det jo ikke at enhver idiot skal have mulighed for at fraskrive sig ethvert ansvar under påskud af at han var stang vissen. 

Fordi jeg evt. har glemt at låse min dør, forventer jeg da ikke at en evt. tyv, der tømmer huset skal have rabat.... fordi jeg da bare kunne have låst... så han ikke kunne komme ind  sikke noget pladder....

Fodboldtossen må til lommerne.... hvis der er nogen der vil hjælpe ham er de meget flinke... men dem om det


 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

jbr det virker nærmest somom at det at være flink er et en skidt ting i din verden ?

jeg er af den helt klare holdning at man skal forsøge at rette op på folk der har gjort noget forkert. som jeg tidligere har skrevet mener jeg at en kriminalretslig sag hvor man kigger på det ulovlige i at overfalde en anden person skal straffes efter den gældende strafferet.

jeg er også af den holdning at civilsretsligt kan man som en større organisation som DBU godt tåle et tab af den størrelsesorden og undgå at danmark får endnu en taber, især nå tabet primært er på forventede indtægter fra et fyldt parken. den ene af de to kampe der skulle spilles på et mindre stadion var mod Liechtenstein gad vide om den havde trukket et fuldt stadion anyways.

Mon alle dem der er åh så hårde i filten her inde også ville være det hvis det var en søn/datter/bror eller anden i nær familie der havde lavet sådan en brøler.

Forsvandt medmenneskeligheden midt i retorikken folkens ?
Hvis Parken / DBO, eller hvem der nu har penge tilgode ved manden, vælger at forære ham dem, så har jeg ikke noget problem med det. Men det skal være deres valg.

ziwe... jeg har ingen problemer med folk der er flinke... tro det eller lad være.

Det er bl.a. derfor jeg hjælper børn i udviklingslandene, således at de kan få en så god og tryg opvækst som muligt.

Men... voksne mennesker må stå til ansvar for deres handlinger... og jeg synes ikke man hjælper hverken individet eller det danske samfund, ved at være eftergivende og blødsødne overfor mennesker der ikke er sig deres ansvar bevidst.... men tror de kan gøre hvad de vil... og bagefter bare sige undskyld.... den går efter min mening ikke,  men der er vi jo heldigvis forskellige.

Derfor har vi jo også et system, som du og jeg har valgt, til at bestemme den slags... 
Som jeg er underrettet, har de talt deres tydelige sprog. 

Og så er jeg iøvrigt enig med Hans123456789...


 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Efter hvad jeg har forstået, kunne de ligeså godt have krævet 10 millioner. Manden er blevet idømt livsvarig insolvens. Efter min mening er for mange mennesker farvet af hvad det er han har gjort... Tror ikke iveren efter retfærdighed havde været så udtalt hvis han havde udøvet hærværk for et tilsvarende beløb mod et ukendt byggeri. De knægte der fra tid til anden har brændt skoler ned for et endnu større beløb, bliver ikke mødt med et folkekrav om at deres forældre skal betale!?
Selvfølgelig skal manden straffes (økonomisk)... Men den justits mange herinde kaster med minder mig mere om hævn end retfærdighed. For et eller andet sted tror jeg at mange godter sig over at han er dømt til at være fattig resten af sit liv... Det har han nemlig godt af når han ødelagde en lovende gang bold! Hvis der havde stået 3-0 til Sverige da han løb på banen tror jeg ikke folk gad høre om historien... Men husk at retsvæsenet ikke har dømt ham efter hans timing!
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis